Thursday, July 1, 2010

Kalau Beautifulnara Geli Ketiak... Aku Geli Hidung Sampaikan Resdung!

Tadi jalan jalan ke blog http://beautifulnara.com/... 

Tempat yg bes tuk rilekssss.. rilekksssss... baca gossip artis... 

Kata kena amik tau semua kan.. hehehehe... 

Cerita sal pasangan bahagia merpati dua secoli ni.. :p

Bosan gileeeeee... ada plak gambar gambar mereka yang 'masih menjaga batas'... haaaa. gitu.. 

Meh kita saksikan... 
*gambar ni saya ambil dari blog http://beautifulnara.com/
banyak lagiiiii gambar... 
kat SINI

Tetiba bersin tanpa henti.. sbb gatal idung.. terus RESDUNG! huh... 

32 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

menyampah aku tgk pasangan ni, gediksss, hehehe ;p

Echa said...

ieda... aku menyampah.. tapi ntah nape aku g tempek gambo dia kat sini.. hahahahahha

~aSHa~ said...

aku pun nyampah dgn dia..satu lagi pasangan yg takde lagi gambo mcm tu setakat ini adalah FS dan jejai tu..eheheh

2 pasangan ni mmg aku nyampah...

eh tetek dia tu kena dada norman tu,,ingat tak tegak ke yg lain..ceh la memey..

Zaidah said...

betullah echa...naik meluat tengok pasangan nie...jangan buat dosa...kawin ajelah...

Adyshariz said...

aku sejuta kali nyampah tahap gaban kat makhluk perosak ni.. nyah ko dr bumi ni

cheqna said...

salam..
moga Allah permudahkan segalanya untuk 2 psangan ini
jejai n pasha
norman n memey ni...
makin lama makin orang meluat ngan mereka2 ini

umilia said...

tula tu..geli aku tgk..menyampah..tak sukela..

.:fyzz:. said...

aku pun..tak sukeeeeee.

::Mamalyna:: said...

bluekkkk sambil muntah!

mrs.ecam said...

tngk tb klu de cite makhluk2 ni blakon terus off tb n tdo....hekhek

Drama Mama said...

Eeeeeeeeeeee!!! tak sukaaaaaaa!!! eh depa tak kawin lagi ka? ingat da kawin. haha

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Echa said...

asha.. cam emosi sangat komen tu.. hahahahahhaha...

Echa said...

zaidah.. katanya masih dalam mengenali ati budi.. kiranya tak nak kawen lagi tu.. heheheheheh

Echa said...

adyshariz.. yeeee..betull.. saya sokong.. hahahahahaha...

Echa said...

cheqna.. ntah bila nak bis kisah derang ni kan.. bosan gile...

Echa said...

umi.. hehehehehe... geli mende wei.. ko nehhhh

Echa said...

fyzz.. ko tak suka.. aku benci!

Echa said...

mamalyna.. ko muntah muntah ni.. ada pape ke wei.. hehehehehehe

Echa said...

mrs ecam.. tido lagi bes kan.. dari tengok mangkuk ni berlakon..hehehehehe

Echa said...

drama mama.. kalau depa kawen.. mesti satu melesia tau... grandddddd punyeee..hehehehehe

..nOj.. said...

tgk la sampai mane nanti. huh

Echa said...

noj.. tu kira amaran kepada aku ke apa tuh?????/

SiTi said...

x suka tgk couple ni...menyampah..!!!

Hami Asraff هامي أشرف ™ said...

Artis. Biasalah. Bergelumang dengan dosa yang disengajakan.

NenekPenne said...

mode emo

memanglah aku tak ada kena mengena dengan hidup mereka dan aku pun tak nak ada kena mengena dgn mereka

tapi kalau dah namanya pelakon, mcm tulah perangai depa

eeeee menyamfahnya.. elok laa memang pasangan secoli...bluerrrrk...

emo emo!!! ha ha ha

myda said...

idong kiter pown geli..

~ziey~ said...

tetiba macam nk muntah laaaa tgk pics tuh.....kalu dah gatai.....bini tgh sarat mengandung pun buat perangai....sampai bila laa nk tongkat dunia agaknya....

Echa said...

siti.. bukan setakat menyampah... meluat.. dan sebagainya.. tu sebaik letak sekeping..hehehehee

Echa said...

hami.. insaf jap... neway.. thanks sudi singgah drop comment kat sini...

Echa said...

nenek penne.. aku rasa..nenek sangat emo hari ni.. bawak bertenang.. sebaik sekeping je gambo.. kalau aku letak banyak banyak keping.. rasanya boleh dua lai komen emo.. hahahahahha

Echa said...

myda.. nak kita garukan tak?? hahahahaha

Echa said...

ziey.. kalau nak buat pangai.. tak tunggu nandung... blom nandung pun boleh buat perangai jugak.. ni memang gataiiii.. geram je..