Thursday, July 29, 2010

Aktiviti yang Hampir Ke Penghujungnya....

Ada yg tanya.. antu rajin saya dah balik lombok ke...
Saya cakap blom lagi.. hahahahahha.. 
Tapi dalam proses nak balik dah tu rasanya.. 
Tengah uruskan paspot seme tu... 

Jadinya... kerajinan minggu lepas melepasi tahap ni je.. 

Banyak plak minyak tu... ishhh.. 
Sampai masa nak makan tu.. buang dulu sket minyak.. 
Sbbnya goreng sardin tu.. minyaknya aku malas nak buang sikit.. 
Terus tumiskan bahan je.. hehehehee
Sup sayur ni akan sentiasa ada kalau aku memasak.. 
Sbb ini ajelah lauk Aqeef suka.. 
Cuma akan ada perubahan dari segi bahan mentah tu je..  hehehehe... 

Kali ni campurkan fishball.. cendawan.. bunga kobis.. carrot.. kentang.. ngan telo.. 

Sekian entry memasak yg nampaknya hampir ke pnghujungnya... :)

2 comments:

..nOj.. said...

wei selera aku tgk sadin ko ni. ko goreng dulu ke ikan tu wei. sup sayur ni pun bakal menjadik menu tetap aku kot. anak dh pandai mintak2 ni. mak pun kena la buat2 paham kan. hehe

umilia said...

btul2..aku pun msti msk kene ade kuah2 sup atau lemak..sbb ank2 aku suke mkn bekuah..