Wednesday, July 7, 2010

Selamat Ulangtahun...

♥Selamat Ulangtahun Perkahwinan Kepada NOJAH

♥Semoga Ikatan Perkahwinan yang Dibina..
Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat... 
Semoga Tabah dalam Menghadapi Setiap Dugaan Yang Mendatang...
Moga Dijauhkan Dari Segala Kesulitan...  
Moga Dilimpahkan Rezeki Yang Murah... dan 
Dikurniakan Anak Anak Yg Soleh dan Solehah....
Dan Semoga Selamat la Semuanya.. hehehe♥

*berguna jugak ilmu dari zidah ni.. thanks yeeee... 

*Noj.. kiranya ucapan aku kat YM tu terbatal serta merta la ye.. aku buat entry je... 
Ada hadiah kan?? jangan lupa FM aku yee.. hahahahaha:)

11 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

cehh...masa ulangtahun aku takde pun ko wat entry gini...ko memang...pilih kasih...sob...sob...majuk ar gini...

Echa said...

aku baru mulakan untuk bulan JUlai.. memandangkan kenaikan gaji adalah pada bulan Julai...

Nana said...

happy aniberseri nojah..
arini ramai tol blogger wat en3 anniversary hehe esok aku plak aniberseri

..nOj.. said...

thanks wei. heheh untung je kawen tarikh org senang ingat ni ek. izan mmg aku tak ingat betul ko kawen bile weh. hahaa

..nOj.. said...

eh lupa plak. wei ko nk FM je ye? kiranye tak jadik la kain cotton tu kan. hahaha

Echa said...

noj... itu FM untuk entry.. kiriman lain menyusul.. ko sediakan pen ngan kertas je.. jap lagi aku cari ko wei.. hehehehe

Ena said...

Happy Anniversary echa.. Moga kekal hingga ke akhirnya.. Amin..

Echa said...

erkkk.. ena... bukan anniversary saya.. hehehehhhe....

{ e'mie } said...

oo echa..masa ulang tahun kawin aku..ko tak wish pun ek...kenaper yang si noj ni ko siap bubuh gambo dier potong kek lagi..mencik aku..jeles tau..apa2 pun, aku pun wish selamat menyambut ulang tahun perkahwinan lagi..yang ke 3 tahun kot..bila nak belanja aku makan?

Echa said...

emi.. kan aku dah jwab kat atas tu... aku akan mulakan ucapan ni bulan JULAI.. yakni bulan ni.. sbb kenaikan gaji adalah pada JULAI... so, aku rajin.. hehehehehehe

~aSHa~ said...

ok julai tak lama lagi aku jugak..

wei ilmu apa aku buat ni?