Tuesday, July 20, 2010

Pengaruh TV kepada Orang Dewasa Sangat Bahaya

Akibat pengaruh tv kepada orang dewasa... 
Memang buruk la padahnya... 
Kalau kepada kanak -kanak tu boleh kita halang lagi... 

Uishhh.. feeling makan mekdi kat Genting yeee... 
Berkabus gituuu.. sejukkkkk ... 
Lagi tambah menyemarakkan lagi semangat makan tu.. :p

En. somi cam biasa la... 

Ini aku punyaaaaaaaa..
GCB Mariiiiii...
Ini bahagian dalam... 
Biasalah.. gambar harus gempak yeeee... :)
Haaaa.. tengok tengok.... daging lembut yang digrill... 
dipanggang enak.. disaluti roti lembut.. hahahahahha.. tetiba je
Aqeef macam biasa... bagi seketul ayam.. dia makan sikit.. 
ibu makan banyakk... :p
Lepas makan.. kena ada pencuci mulutttt.. 
Cornetto... Ibu punyaaaa..
Nampak cahaya kebahagiaan kat muka Aqeef tu?? 
Dapat sundae.. harus senyum... 
Lasnya Gambar ibu n Aqeef... yeeeeee.. yeee.. gemuk dah..
sebelum sebelum ni pun gemuk... hahahhahaha
Nampak cahaya bahagia tu kan?? Bahagia dapat makan.. hahahaha

12 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hurmmm...memang bahagia...lalala...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hurmmm...memang bahagia...lalala...

Echa said...

izan.. lalala tu apa maksudnya..hehehehehhhe.. kalau iye pun.. tak yah komen sampai dua kali... aku memang bahagia kalau makanan depan mata.. hahahahaha

..nOj.. said...

sedapnye fries tu. peberet daryn. suka sgt dia mekdi punye fries. mak pun peberet gak.

Drama Mama said...

bahagia sungguh muka si aqeef makan sundae! hahahaha

http://twinkywinkystars.blogpsot.com

::Mamalyna:: said...

ermm...tak makan lagi nie...tengokler esok lusa..

umilia said...

sdpnye..bile nak rs GCB ni..tp aku ni poyo je..niat nak mkn lain..smpai mcd msti bli mcchicken gak..adus..cmne tu..eh ko try ajk laki ko mkn beger carls jr..gerenti ko lg bhgia sbb knyg gile..hahahaha...

Echa said...

noj.. fries adalah untuk bebudak je kan.. untuk orang tua tak sesuai sangat... tak kenyang.. hehehehehe.. tapi aku belasah je

Echa said...

drama mama... eh.. muka mak pun bahagia.. dapat makan makan pree..hehehehehhe

Echa said...

mamalyna... ermmm... tak try pun ok.. sbb so so je..hehehehe

Echa said...

umilia.. ko ni saje je kan... carls jr la... kat ni carlo rino je ada ok.. itupun jual kasut je... heheheheheh

Ena said...

heheh.. memg sangat bahagia.. dan terserlah gituw.. auw!!