Thursday, July 29, 2010

KL-Melaka

Memang pagi bangun.. dengan Aqeef yang masih cirit birit... 
Masa ni demam dia ok sikit... muntah pun dah ok.. 

Dalam pukul 4pagi dah bangun.. Aqeef terjaga dah.. dia tak selesa.. 
So, bangun uruskan dia dulu... 
Kemas kemas.. Sambung baring baring... dah pukul 9... hehehee..

Terus gerak check-out.. 
Satu tempat je nak dituju... ke Jalan TAR.. 
Nak beli kain pasang... 

So, singgah makan untuk lunch terus.. dan misi diteruskan... 
Ke Sini... Malangnya.. sale baru selesaiiii... 
Tapi tetap jugak masukkkk... 
Kemain ramai orang okkkkkk... 


Berjaya juga selesaikan misi
Sepanjang aku dok pening-pening rambang mata tengok kain..
Aqeef behave jeeeeee.. 
Duduk dalam buggy dia tu.. 
Lega gile...



Dannnnn.. selesai misi.. terus balik Melaka... 
Tengok Aqeef tu.. merah mata dia kan... 
Tak sihat sangat.. 
Sampai je Tol Ayer Keroh.. 
Aqeef muntah muntah balik... huwaaaaaa...

Selesailah perjalanan kami yang mendebarkan.. :p
hahahahhahaha...
apa pun.. balik tu.. seronok dia.. citer kat nenek ngan onyang dia.. 
dan paling menggumbirakan... 
Aqeef dah sihat.. alhamdulillah.. 
Tapi.. ibu yang demam dan batuk batuk skang ni.. :(

6 comments:

..nOj.. said...

masamnye muka dia kt gambar 1st tu wei. heheh. tp muka ibu dia nmpk ceria je kan. byk gayanye plastik jakel tu. mesti meriah raye ni kan

mrs.ecam said...

bile g KL nih??? smlm aku g suping...mega sale dh start...heee

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

sob sob...tah bila aku nak sampai ke kl ni...uhukss

Echa said...

noj... muka mak kena senyum.. kalau tak.. gambo jadi tak ceria.hahahahaha

Echa said...

mrs ecam. dah start ke... pegi minggu lepas.. hehehehehe

Echa said...

izan.. blah ar ko.. hahahahahaha