Wednesday, July 7, 2010

Nota Cinta Buat IBU

Tekun sangat la menulis... 
Macam dan xpert.. 
Dia memang pantang kalau jumpa kertas.. 
Terus cari pen.. marker pun ok.. 
Tapi pensel tak nak yeeee... 
Pensel kan budak budak je yang pakai... 

Uiiiii.. Macam nak termasuk anak mata dalam kertas tu...
Sampai nak tercabut seluar dari bontot.. hahahahaha


Rupanya Aqeef buat nota untuk ibu... 
Boleh paham tak tu... :p

9 comments:

..nOj.. said...

heheh nk kate shorthand, bukan shorthand tu. tu mayb bahasa dia la wei. aku rase dia bkn tulis tuk ko, dia tulis tuk kengkawan dia kt planet lain tu kot

eima said...

ibu bleh baca ke ??

anak aku kat mana² pantang jumpe pen, color etc la... asal tulis kuar warna..die mesti nk menulis...

Ena said...

ekekekeke..

sama la ngan dak irfan.. hahahha..
ibu... ibu boleh ke baca nota cinta tu? hihihi

Zaidah said...

panjangnyer nota untuk ibu....bagus...bleh buat lagi...hehehe

Echa said...

noj.. dia tulis tuk kengkawan dia kat planet lain.. pstu selit bawah pintu.. nanti tengah malam.. kertas tu ilang.. megik kan??? hehehehe

Echa said...

eima.. aku paham yang dia sedang menulis je.. yg tulisan tu memang tak tau mende... hehehehe

Echa said...

ena... rasanya macam tak boleh baca je.. hehehehhe.. tengok ajelah kot...

Echa said...

zaidah... conteng atas kertas boleh yeeee.. kadang kadang conteng atas seluar... atas baju.. haru biru jadinya...

makdara TERDIVA said...

oklah tu..jgn conteng dinding sudah :)