Friday, July 9, 2010

Upin Ipin

Ini ajelah yang boleh melekakan Aqeef... 
Memang balik kerja je... sampai je kat rumah.. 

dia akan tanya... 'ibu... cd upin ipin.. aqeef nak tengok.. '
Kadang kadang bila aku lupa bawak balik cd tu dari rumah nek dia.. 
Dia akan cakap.. 
'haaaaalaaaa.. ibu lupa la tu kan'.. hehehe
Tekun kan.. kerut kerut kening dia... 
Memang kena pakai earphone tau.. 
Sbb dia memang jenis nak bukak kuat kuat volume tu... 

Mana boleh.. dah la aku nak tengok CSI... 
Terganggu rasanya... 
So, dia dendiam tengok.. 
Aku pun tengok dendiam.. hehehehe
Dannnn.. Dia guna Laptop...
Aku tengok tb la kan.. 
Amannnnn.. :)

6 comments:

..nOj.. said...

apesal muka serius sgt? mcm tgk cite serius je. bkn ke cite tu katun je

*Miss Geli^ said...

citer upin ipin bukan citer kelakar ke? asal serius sangat citer macam tengok citer hantu je ni?

mrs.ecam said...

hahahhah klako la bce komen pngomen d atas...hee tp btol gak...nie msti adeef x pueh ati ibu die tngk tb die lak kne tngk kt laptop kn...feel die len nokkk...ngeh3

Zaidah said...

tekun betul dia tengok cd tu...

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

baik aqeef nak pakai earphone. kalau farhan atau emily, jangan harap.. dicabut terus lempar jer..

Ena said...

oo maaaiahhhh!!

serius nye!! rasanya upin ipin tu cam kelakor gak.. ehehhehe.. apa la yg serious sangat tu kak..

sama la ngan anak2 ena.. hari2 ngadap upin ipin.. tapi tak leh la guna earphone cenggitu.. kompem berebut nanti.. sudahnya bukak tb pongg sekuat2 alam.. kije si kakak.. ena yg dok tengok citer lain pon tak fokus dah.. tb dier lg kuat.. adeihhh!!