Tuesday, July 6, 2010

MeadJohnson

Mead Johnson ni macam tau tau jeeeee...
Aqeef memang dah nak kena tukar susu dah tu... 
Kalau sebelum ni dia minum Sustagen Junior 1+... 
Dia kirimkan sampel susu... pamplet ngan FM je... 
Dia tak kirim kan pulak TV LCD cam kawan saya dapat tuuuuuu... 
Saya tak tau nak tanya siapa.. ni adik Amani Adamaya tu ke?? 
Yg Fesbuk dia dah beribu follower tu.. 

shhhh.. cam dia kan... comel je...
itu ajelah nak citer...

*aku adalah member mead johnson ni.. aqeef dulu minum enfalac.. enfagrow.. dan skang susta...sekian.tq. tapi sampai skang TV LCD belum tiba lagi ke tangan aku.. 
Ada ke tidak ni rasanya Mead JOhnson??? hehehehe

7 comments:

..nOj.. said...

takde. jgn harap la tv. haha.

comel gile budak tu. rambut pun kemain lawo nye kan. tp ayam yg dia pegang tu lg lawo

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

ye tidak syak lagi...adik amani adamaya la ni...cumelka dia...

eh saper KAWAN awak yang dapat tv tuuu...jelesnya...:p

Echa said...

kiranya tak yah berharap lagi la yee.. yelah...
comel kan.. aku tau.. ko memang akan pandang makanan dulu.. aku rasa kalau dia pegang tulang ayam pun ko nampak sedap kan.. hehehehe

Echa said...

wei..mana pegi komen aku tadi.. hampeh betooooollllll.. dah la tb tak pat.. komen plak ilang...

Echa said...

aku ulang komen aku kepada nojah... NOJAH.. KALAU BUDAK TU PEGANG TULANG AYAM SEKALIPUN.. KO AKAN NAMPAK SEDAP KAN??? HEHEEH

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

echa, nak redeem cemana, kena isi form ke.. akak dulu sama la cam kau, enfalac, enfapro, enfagrow.. tp sejak dah naik rega ni.. terus tukar susta. hehehe tp still tetap dengan perisa vanilla.. wangii..

berkenan dengan FM dia ajer sebenarnya. heheh

::Mamalyna:: said...

komen nojah memang giler...tu ler, ayam goreng tu nampak sedap..