Monday, July 19, 2010

Penceraian Maya Karin dengan Muhammad Ali Abdullah

Gambar sumber dari murai.com.my

Tak sangka kan... Dan takde jodoh.. 
Apa pun... itu hak dia.. rumahtangga dia.. 
doakan yang terbaik untuk dia.. 

Lawa betul maya karin ni kan... 
Comel je pakai tudung gitu.. 
Kalau aku??? mau jadi bahan gelak orang je.. :p

Oh yeee.. kat http://beautifulnara.com/ pun ada kisah ni... 

Dah lama rasanya kot berita ni.. tak tau la.. 
tapi aku je yg baru tau.. hehehehehe
eh.. biasalah.. kita kena amik tau jugak gosip artis... 
hal kengkawan pun kena mik tau.. 
tapi jangan menjaja citer kengkawan udah la... 
citer artis ni memang wartawan yg bagitau kan.. 
itu lain.. hahahaha..
tetiba je.. ntah pape ntah..:p

4 comments:

..nOj.. said...

ko ingat tak zaman kte blajo dulu, ade sorg kwn kte perasan muka dia mcm maya karin. menyampah betul aku. hahahha

::Mamalyna:: said...

nojah, sape wei...si pijot ke? ehhehe

Echa said...

noj.. masa belajar.. memang ramai yg perasan muka cam artis la wei.. ramai sangat.. sampai aku lupa siapakah insan tu.hehehehehee

Echa said...

ije.. PIJOT???