Wednesday, July 7, 2010

Akhirnya Jejai Membuat Pengakuan

Terbaca dalam beautifulnara tadi... 

Jejai dah mengaku memang dia sedang jalinkan hubungan ngan kak pahsa kita... 

Elok lah kalau dah mengaku... 

Takde la kesian kat sebelah pihak je kan.. hehehehe

Bila dah mengaku ni.. senang sikit... takdelah orang nak takle lagi abang jejai tu... kan mudah tu.. 

Ni sampai rebut rebut.. ishhhhh... heheheehhe... 

Tengok ajelah kan... aku doakan derang tu bahagia... :)

Aku ikhlas ni.. ishhhh... 


12 comments:

myda said...

wah gossip...

eima said...

sejak 2 menjak nih rakan² sebaya asek bergossip jek ...
hehehe :ampun:

atty's said...

macam2 hal ..tak abis berebut..kan jejai sorg tuh

NenekPenne said...

alkisahnya...bakal mak mertua nanti tu terima ker kak pasha tu nanti? ahaks...

..nOj.. said...

aku nmpk keikhlasan ko tu wei. ape2 la artis

{ e'mie } said...

bagus ler echa ikhlas dengan doanyer tuh...aku pun tumpang ikhlas sama lah...

Echa said...

myda.. haaaa... gossippppp ni.. hahahahahhaa

Echa said...

eima... gosip sesekali apa salahnya.. jom la gossip wei.. hehehee

Echa said...

atty's.. itulah pasal... bangga gile la orang yang direbutkan tu.. ntah pape...

Echa said...

nenek penne.. itu yg kita akan saksikan.. hahahahhha...

Echa said...

noj.. ko memang tau menilai keikhlasan aku kan.. heheheheheh.. blah ar

Echa said...

emi... hehehehe.. ko ni kekadang kelakar pun ada.. hehehehheh