Friday, July 2, 2010

Saya Juga Makan Sata.. Walaupun Bukan Dari Kemanan

Ni sata dari pahang... tak tau la dari mana sebenarnya..
Memandangkan orang yang membawa sata tu dari Pahang..




NOJ... walaupun abg ipar aku tak cakap sata ni dari mana.. 
memandangkan plastiknya lebih kurang je cam yg ko punye... 
aku anggap ni sata kemamang ajelah yeeeeee... :)

Sedap jugak kan... walaupun rupanya gitu.. 
Tapi sius rasanya sedap... 

* Dua tiga entry ni memang makanan ajelah ye... 
Lagipun tak lama lagi kan bulan puasa... 
Adalah modal nak buat telan air liur nanti.. hehehehehe

6 comments:

~aSHa~ said...

ehehehe lain tu dari yg aku bg nojah yg confirm sedap...ehehe mau ke?

..nOj.. said...

wah pepagi tgk sata ni. tak tahan tul perut. lapo jadiknye

Echa said...

asha... nakkkkkkk... ada yg frozen takkk.. sius nak...

Echa said...

noj.... aku jarang dapat makan sata ni.. las dulu makan masa jaman remaja.. lama dah kan.. hehehee

Nana said...

adoi...arini mmg btol2 menduga puasa aku sana sini gambo makanan huwa...

Echa said...

tu blom main dishes lagi tu nana.. tu baru stater dia.. hahahahhha