Tuesday, July 6, 2010

Biarlah MUka kita ENSEM... dan Perangai PUn OK...

Siapa ada dengar SURIA FM pagi tadi... 


HUh.. aku dengar SURIA je skang ni yeeeee.. sbb itu satu je yang boleh dapat dalam kete laki aku tuu....


Jangan tanya aku kenapa.. pegi tanya laki ai okkkkkk... 


Pagi ni... Halim Othman dok citer sal playboy kot..


Dan ada pemanggil tu.. yang paling aku suka bila dia cakap gini.. 


"Biar muka ensem... dan perangai ok.. dari muka dah buruk... perangai pun playboy..."... eh.. gitu ke... 


Aku pun tak ingat sangat dah... dah tua tua ni.. ingatan kurang sikit... 


Dan.... ada lagi satu dia tambah.. "Selalunya orang berambut kerinting ni playboy"... lebih kurang gitulah...


Bukan aku cakap yeee.. tapi pada aku la kan... 


Tak kira la rambut dia kerinting ke... lurus ke... takde rambut sekalipun ke... 


Kalau dah dia nak menggatal.. tak kira dah semua tu... 


Hati kita tu yang penting... Yang penting kejujuran dan kepercayaan kita pada seseorang tu kan... 


Tiba tiba aku nak bukak topik motivasi plak.. hahahahahhaha....


*tq kepada ANON yang baik hati.. menyedarkan saya dari lena yang panjang... bukan SINAR.. SURIA FM yeeeee... THanks ANon...

6 comments:

..nOj.. said...

elok la dgr sinar fm. mmg radio tu tuk org2 dh tua cam ko. hahaha.

wei tak kira la ade bulu dada ke takde bulu kaki ke, kalo dah gatal tu gatal jugak. nyampah ai taw ngan jantan2 gatal ni

Mrs. Hakim said...

pembetulan.. yg kau dengar tu suria.fm.. bukan sinar.fm.. kalu sinar penyampai sebelah pagi adalah krill,kak engku dan salleh yaacob..

sekian..

daripada,
pendengar setia sinar.fm :p

Anonymous said...

Sinar ker Suria? rasanya Halim Othman bukan Suria ker skang?

Echa said...

hahahahaha... eh.. mahap.. mahap...

~aSHa~ said...

bukan pasal rambut kerinting jadi playboy..mende lain yg tak lurus..ehehehe

hati tak lurus dan tulus

umilia said...

suria la tu..slh taip ek..tp bkn ke playboy sll nye yg ade rupa..klu yg serabai ade ke yg nak..huhuhu..