Monday, July 26, 2010

Sudah 4 Hari

Sekarang ni musim hujan kan.. 

Musim tak sihat dah tiba dah niii... 

Tapi Alhamdulillah... Aqeef musim hujan dia kurang asma dia.. 

Tapi dah 4 hari dia tak sihat... 

Dari hari Khamis malam Aqeef demam... demam panas... 

Sampai kan dia tak henti cirit birit sampai ke hari ni... 

Muntah muntah.. minum air suam pun dia muntah... 

Mungkin panas dalam.. 

Tapi semalam... setelah kali ke3 g klinik.. Aqeef alhamdulillah.. demam dah takde... 

Muntah muntah dah kurang... tapi still ada muntah lagi.. 

Cirit birit tu tak henti lagi... risau nya laaaa... 

Ubat macam macam dah... 

Doktor kata bukan salah susu.. bukan salah makan... 

Agaknya dalam badan dia yang panas... 

Oh yeeee... Hari Jumaat kami still g KL... 

Tapi sangat mencabar laaaa.. 

G KL pun memang demi Aqeef je.. esok pagi pagi nya kami dah balik Melaka... 

Terus ke Klinik.. tapi Aqeef tetap senyum bila dapat apa yg dia nak... :(

Nanti saya story apa yg jadi masa kat KL... 


14 comments:

~aSHa~ said...

wei anak aku pun panas badan..aritu hidugn berdarah..skrg ni jap badan rasa panas2 je..tapi dia aktif je...ni anak dara ye..

..nOj.. said...

musim ujan dh nk tiba. kt cni pun asek2 ujan. tp ujan sket2 je. daryn aku sedang batuk skang ni. last week 2 mlm berturut2 muntah.

moga aqeef cepat sembuh. dh dpt naik tren kan.

Ena said...

alahai.. sian kat aqeef..
moga cepat baik la ye

*Miss Geli^ said...

hurm..sian aqeef..

cuaca sekarang tak menentu..aku pulak sakit badan dalam ari sabtu tu ari...
muntah muntah gak..tapi takde isi yeh??

ko g kl apa ada? g rejister sehati berdansa?

Echa said...

asha.. skang ni aku rasa musim budak tak sihat la kan.. ishhh.. risaunya la...

Echa said...

noj.. dah dapat naik.. tapi sehatnya blom lagi.. tu yg lagi risau tu...

Echa said...

ena.. thanks... harapnya cepat la baik... memang ati tak senang je ni..

Echa said...

ms geli.. ko sakit bdan pesal ni... ishhh...perut masuk angin ke wei. lambat makan ke...??

aku g kl... ikut laki aku .. dia ada keje kat sana..

Zaidah said...

firas dah baik dah demam....cuma selera makan aje tak ae lagi...huhuhu

Drama Mama said...

speedy recovery aqeef! apa yang dia nak kat KL tu?????

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Echa said...

zaidah.. budak kalau baru baik demam.. selera makan memang takde kan.. sama la ngan aqeef tu...

Echa said...

drama mama.. thanks... harapnya laaaa.. dia nak naik lrt.hahahahaha

Nana said...

sian cepat baik yea...cpt2 update cite kt kl

Echa said...

nana... hopefully la... citer g kl takde yg menarik pun nana wei.. ko neh... ko dok kl kan.. mende yg sama je ko tengok.heheehhehee