Tuesday, July 13, 2010

Kisah dan Gambar-gambar Pergaduhan Tom MyStarz LG3

Macam macam kisah artis skang ni.. 


Yang benarnya... tak perasan pun Tom ni yg mana satu.. 


Tapi sbb gossip dia... terus jadi kenal plak.. hehehehehe... 

Tetiba aku pun jadi kepoh terlibat sama membaca citer ni.. hehehehe

Ada kronologi dan gambar sekali... 

Jom tengok sini... Aku pun baca dari sini juga...


6 comments:

*Miss Geli^ said...

ala, kat opis aku tak bleh bukak blog BN ngan murai tu..ko takleh kopi paste gambar kat sini ke?

eima said...

tom nih byk masalah la.. kes laki org .. kes club .. macam² la...
aku pun baca kat ohartis.com

Echa said...

nora.. tu aku dah letak gambo tu... tu gambo aku amik kat murai.com.my...

Echa said...

eima.. aku baru nak tanya ko kenal ke ngan tom ni... ko komen cam kenal lama dah.. heheheehhe

..nOj.. said...

ntah hape2. kenal pun tak. ntah artis mane la gaknye ni. hahaha

Drama Mama said...

haaa tu lah dok ikut cerita dia kat beautiful.nara. memang hangat!!!

http://twinkywinkystars.blgospot.com