Friday, July 2, 2010

Peliknya.... Saya Mengidam Lagi...

Pelik laaaa... Kalau masa 'peknen' yg aritu.. aku memang la tak sukeeeeee.. 
dan tak hinginnnnn pun doyan ni... :p

Tetiba skang ni cam nak plak.. 
Agaknya sbb doyan preeee kot.. hehehehe..
Uishhhh.. isi diaaaa..... Bahagian yg aku soke yang ini lah.... hehehee

Perggghh.. gigih aku kopek sengsorang.. en.somi memang tak makan la doyan ni... 
Selamat la napsu aku di situ.. hehehe
Selamat aku letak dalam mangkuk ayun
Ni aku makan sorang... selebihnya???? 
Tuuuu.. Aqeef yang makan yeeeee... dia adalah penggemar doyan... 
Tapi dia sekali makan tak le sebanyak tu.. 
Dalam Dua ulas camtu.. pastu pandai plak dia cari air, minum bebanyakkk..

Gud boyyyyyyy.. heheheheheh

*aku memang suka doyan mentah gini dari doyan yang buat bubur ke.. lempuk ke apa mende tu.. hehehe.. 

haaaa.. korang si sana...  dan korang di sinun..... ingat korang je ada doyan?? 
haaaaa.. tetiba jegh... :)

13 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

siyesss...meroyan aku nengok duyan2 ko ni...haihh....post sikit weii...

*Miss Geli^ said...

aku tak makan duyan..selamat!

Ena said...

adeihhh!!..

tekak ni pun tetibe ngidam gak wlaupun dah ngappp sebelum nie.. huhu

..nOj.. said...

ceh. ni la pengaruh rakan sebaya. aku ni bengkak tekak mkn duyan

Nana said...

aku pon ngidam juga ni tetiba arini rs tingin nk makan ciken foldover mcm tu

dah lama gile xmakan doyan...aku klw makan doyan 2,3 ulas je pastu xbole dah

iera me casa........ said...

adoi.. sedap nya ...
terliur la tengok isi duyan tu....


huhuhu..sedap sedap sedap

Echa said...

izan.. nengok ajelah ye.. kalau aku nak pos pun.. kulit je ada.. hehehehehe

Echa said...

ms geli.. selamat tak terliur ke wei..hehehehehhehe...

Echa said...

ena.. mengidam doyan ni bukan selalu.. ni nama dia mengidam ikut musim..hahahahaa

Echa said...

noj.. ko bukan tekak je bengkak.. perut pun bengkak kan.. ishhhhhhhhhh...

Echa said...

nana.. biasanya camtu kan... tengok cam sedap je.. bila makan... sket je.. aku pun makan sket.. dua bijik je durian..hahahahhahah

Echa said...

iera.. memang sedap tauuuuuu.. hehehehee....

eima said...

abih mkn sorg ..sebijik duyan .. saspek ..saspek ..