Wednesday, July 14, 2010

Spekulasi Tom My Starz LG Lagi..

Haaaa... mesti ada yang nak tau lagi kan.. hehehehehe

Pagi pagi meh kita jadi paparazzi... 

Aku tolong pastekan... hahahahahhahaha... 

Aku pun baca dari sumber biasa.. Beautifulnara... 

Bacalah.. 

Kalau baca dari situ.. nampak cam Tom tu salah.. 

Aku tak kisah pun saper yg bersalah.. tapi artis ni macam macam la... 

Apa pun.. orang bujang kan ramai.... napelah cari pasal..

Sekian, itu saja gosip pagi ini.. :p

3 comments:

atty's said...

ade gak dgr kat berita..pasal kena pukul bagai .tp tak faham satu apa pun ..jap terjah beuatifulnara..

*Miss Geli^ said...

ok..saya tak bole bukak beyutiful nara..
bole tak awak kopipes dia punya artikel..plis plis plis

{ e'mie } said...

aku pun baca kat beautiful nara tu..tom ada hubungan dengan suami gagal tu..tapi sejauh mana kebenaran tak plak aku tau..harap2 ko dapatkan beriter ni dengan lebih detel n lanjut lagi..