Monday, July 5, 2010

Tanah Tinggi Cameron HIghland

Tiba Tiba aku feel kat sana plak..
Padahal kat Tanah Tinggi CH tu tak gini pun kot.. hehehehe

Sejuk mata memandang kan... 
Aku hari hari lalu tempat ni... 
Bukan Cameron Highland pun..
Tapi syokkkk sendiri je... 
kononnya kat tanah tinggi la ni.. hehehee



Ni jalan dari kampung aku nak ke tempat kerja.. cantikkan?? 
Kalau lepas hujannnn.. lagi cantik tau... 
Feelinggggg je gitu nak pegi keje... 
Feeling Nak Tido!.. :p

7 comments:

{ e'mie } said...

hehehe..tanah tinggi ch still sejuk echa..lagi2 kalau lepas ujan..mak aiii..tak larat sejuk..tapi jalan dier tak best..al maklum ler..bukit kan..sehala ajer lah..hehehe..

..nOj.. said...

bestnye. nmpk sgt kt situ takde pencemaran lg. fresh kan. best betul

Nana said...

cis kau ni ye2 aku ingt kat cameron tadi hehe

Echa said...

emi.. sian aku wei.. tak tiba lagi.. harapkan ko citer ntah bila...

Echa said...

noj.. bes kan.. aku rasa nak tido je tepi bukit tu.. eh.. gunung ke .. bukit ke... entah.hehehehe

Echa said...

nana... ala.. tak penah lagi tiba wei.. CH tu dah panggil bertahun dah.. kesian betul kat aku neh... feel je.. hehhehe

~aSHa~ said...

layan feeling ptg hari..