Thursday, July 22, 2010

Saya Bersungguh Sungguh Sungguh Sungguh ni

Hari ini mood sangat merundum...

Entry pun tadekkkkk... Yillek...

Ini ajelah satu satunya entry hari ni.. 

gossip artis apatah lagi.. takde masa.. :p

Berinternet pun ala kadar jeeeee... siyessss.. 

Online tadi pun selepas jam 11pagi.. 

eh.. salunya Effisyennn.. masuk opis on PC jeee.. terus online.. 

Tak kisahlah online YM ke... online FB keeeee... 

Tapi harini sangat failed.. 

Dan yang sangat bagusnyaaaa... saya buat keje dengan bersungguh sungguh sungguh sungguh... haaaaa..

Sebelum sebelum ni bersungguh sungguh aje...  hahahahahaha... 

Sebenarnya kawan bersembang... berbincang.. berdiskusi saya takde harini... 

Ishhhh.. camne kalau dia cuti lama nanti.. cuti 2 bulan ke... ishhhh.. tak boleh jadi.. 

Saya kena cari kawan baru sekarang juga!

Tata... 

5 comments:

~asha~ said...

sy tau siapa dia..ehehehehe

kamu tak ajak sy berdiskusi..kalo idak pasti hangat

deKat D hAti said...
This comment has been removed by the author.
Echa said...

asha.. aku nak ajak ko.. tapi kan ko jarang bukan internet.. kang ada aku kena tazkirah melalaikan nanti.. ishhhhhh...hehehehehe..

Drama Mama said...

cepat cepat cari kawan sebelm terlambat!!! hehehe...i skang semangat k tulis blog satu hari berapa entry tah! hiks

http://twinkywinkystars.blogspot.com

..nOj.. said...

benci ye. time aku dh dtg ko pg kelumpo plak. ape aku nk buat ni pun tak tau la