Monday, July 12, 2010

Aku Telah Dirasuk

Kalau Sebulan ni kebanyakkan orang dirasuk oleh jin bola... 
Tapi aku pula rasanya telah dirasuk oleh jin dapurrrrr.. 

Yaaaaa.. jin dapur telah merasuk.. 
Pelik disitu...
Asal ada masa je nak memasak... 
Tak ke haru.. 
Dah kata bertahun tak memasak.. bila memasak ni memang sangat kepoh la kan.. 
Itu perkara biasa... 

Walaupun masak mende yg budak darjah 2 pun boleh masak.. 
Yang penting.. sedap..hahahahahaha... 
SEdap?? sbb habis.. sedap la kan.. 
Aqeef pun cakap sedap.. budak budak mana pandai menipu kan.. kan?? :p

Menu hari Sabtu :
Sup Sayur Campur
Telur Dadar Mayonis Ala Shiela Rusly :p
Sambal Tumis Ikan Bilis + Petai Cili Padi..



Harapnya Jin Blog akan datang tak lama lagi.. 
Biar rajin sket apdet blog.. 
Kalau Jin Nuff datang pun ok jugak... Itu lagi aku suka... hehehehhee

16 comments:

ibuayu said...

nampak sedap tu

Drama Mama said...

aiseyman gambar yang last tu sambal ikan bilis ka? terliur haku dibuatnya! hehehe

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Zaidah said...

sambal tu mcm sedap.....nak skit...

..nOj.. said...

sedapnye. paling sedap tgk sambal tu. terliur gile dh ni. wei mane gambo telo mayonis.

umilia said...

ntahnye..mane gmbr telo mayonis nye..tak jd ke..hehehehe..

NenekPenne said...

mmm sedapnya sambal petai and ikan bilis...

Nana said...

uwa..aku sedih nape arini banyak en3 psl makan2 huwa..

iera me casa........ said...

ops.. sedap tu... tetiba terasa kelaparan di sini

Echa said...

ibuayu... nampak sedap.. rasa pun sedap..hahahahahha... puji diri sendirini...

Echa said...

drama mama.. ikan bilis ar.. sedap ok..hahahahahaahah

Echa said...

zaidah.. nampak je sedap tu.. hehehehehhehe

Echa said...

noj.. sedap wei.. sedap.. hehehehe.. telo mayonis.. aku lupa nak mik.. aku mik lenkali ek.. tapi betulla sedap.. ko try la buat telo letakmayonis..hehehee

Echa said...

umilia... tak sempat mik gambo... dah separuh makan.. baru tingat... jadi cancel..

Echa said...

nenek penne... meh la jemput makan....

Echa said...

nana..pesal ko sedih ni wei... ishhhhh.. patutnya gembira.. heheheheheh

Echa said...

iera.. lapo jom makan meh.. bosan makan sengsorang ni...