Wednesday, July 21, 2010

Bukan Kehendak Aku....

Bukan Kehendak aku... 
Tapi tadi bukak blog... 
Tengok dapat pesanan kat sebelah kiri tu... 

Dia suh tukar.. 
Dah nak expired.. ntah bila ada mende camni pun tak tau
so, tanpa segan silu.. aku ikut arahan sajeeeee...


dan.. inilah background sekarang..

lantak la tak match ke apa ke.. 
ala.. katanya hitam boleh match dengan semua warna kan?? 
kan?? ok la tuuu kan... :p

Payslip dah dapat... tadi..
makaaaaa.. bermulanya sesi agihan hutang piutang dalam kertas.. 
Sok gaji dah kuar.. barulah selesaikan secara realiti... 
camtulah setiap bulan.. 
apa motif bitau seme orang pun tak tau... :p



10 comments:

AlongAzrina said...

Tapi saya dengar jer hehehe.

..nOj.. said...

ke ko nk perli aku sbb td ko nk ckp hal tu, aku tetiba sibuk nk pg cafe plak .hahaha.

oh ok je itam ni. simple n nice

Zaidah said...

klu tak berhutang makanyer tak berhartalah kita..

mrs.ecam said...

motipnyer nk blanje aku kn kn kn...sbb aku gj mnggu dpn...sob sob sob

Ena said...

eheheheh..

tu la.. kanggg best kalo gaji semua masuk poket sendiri bulat2 jekkk.. tak yah agih2 sane sini.. tapi????? uhuk!

Echa said...

along azrina.. awak sudi dengar saya dah cukup gembira dah ni.. thanks.. sudi singgah dan dengar.. heheehe

Echa said...

noj.. dua dalam satu ni.. sebaik ko cepat pasan. kalau tak pasan tadi.. aku buat entry.. hahahahah

Echa said...

zaidah.. betullah.. saya setuju laaaa.. sangat betul...

Echa said...

mrs ecam.. ko gaji minggu depan ke.. minggu depan tu.. duit aku dah bis.. hahahahaah

Echa said...

ena.. alangkah besnya kalau camtu... tapi apakan dayaaaaaa....