Monday, May 31, 2010

Rasamas..

Hari Cuti memang tak boleh nak duduk diam... 

Hari Cuti adalah hari merayau.. so, kami keluar.. 

Ke Muar.. mak dengan nenek pun ikut sekali.. saje bawak keluar.. 

Kebetulan hujan lebat sangat sangat.. dan tempat paling selamat adalah pasaraya.. :p

Kami ke Giant Muar.. Makan kat sini.. 


Set yg kami order.. kemain lain lagi dalam gambar dengan realiti nya.. hehehe


Aqeef bad mood masa ni.. suh order apa .. seme dia tak nak .. 

Fes time makan kat sini.. tak penah rasa pun.. 

So Far, ok ok la... cuma servis lambat sangat.. 

Kami order mushroom soup.. sampai ke sudah tak sampai.. 

Yg ok pun ayam dia aje kot.. lembut la.. tak pegi lagi dah kot.. hehehe.. 

Gambar sebenar menu tak sempat dah nak amik.. 
Hujan hujan tu lapar sangat la.. dengan Aqeef nya yang mengamuk.. memang haru biru.. 
So, kamera lebih elok rasanya simpan dalam beg.. 
Untuk keselamatan.. sblom kamera kena humban ke bawah.. dia ganas yeee.. :p

5 comments:

Nana said...

test

Nana said...

haha tadi aku try komen xkuar..ingt ko approve dlu rupanya blog aku biol

dah lama xmakan kt rasamas sedapnye aku dah lapo ni

..nOj.. said...

sedap weh. aku suka mkn kt cni. dh lama xbwk cikuyin mkn rasamas neh. benci bz. nk jln2 wiken pun x bleh. huh

Echa said...

nana.. blog ko kena upgrade lagi tu wei.. heheheheheh...

Echa said...

noj.. ko suka ke.. tau aritu ajak ko makan sekali...