Sunday, May 16, 2010

FINAL RESULT

Ain dah tersingkir malam ni.... cepat sangat dia turun...

Tak sempat nak salam kengkawan kat atas sana tu.. hehehehe

Adira pun dia tak sempat salam... 

Terus salam cikgu cikgu..

Mementanglah harini Hari Guru.. :p

Tapi sayanglah kan... Ain yang tersingkir.. 

Rasanya ada yg lagi layak tersingkir..

Tapi takpelah.. keputusan memang di tangan pengundi..

Aku pun tak undi sesiapa.. 

Cuma tak sabar nak tengok Final AF..

Harapnya... ADIRA la menang.. hehehehehe... 

8 comments:

tengkusri said...

macam tu lah realiti Tv... bukannya yang terbaik akan berjaya...

Nieyla Nadia said...

Sayang seribu sayang Ain x dpt g Final..sebab suara die mmg ade class cume kdg2 tu die dpt lagu yg x sesuai ngan suara die..ek...nieyla pun nak ADIRA menang...Huhuhu..walaupun x undi..heheheh...Nampak nyer saingan paling dekat ngan ADIRA skrg SHAHIR...huhuhu...

~aSHa~ said...

aku tak tgk AF..aku tgk baca alquran tu..ehehehhe

..nOj.. said...

aku pun tak tgk AF. bg aku ini adelah sebuah rancangan SAMPAH. lalalallala

Echa said...

tengkusri... itulah kan.. rancangan realiti payah sket kan... kekadang mana yg ensem.. lawa je.. terus sms ..hehehehhee

Echa said...

nieylemi... nampaknya memang ADIRA dan SHAHIR tengah hangat skang.. rasanya antara dua orang tu la kot yg menang..tapi entahlah.. ikut undi jugak la..

Echa said...

asha... aku kekadang tengok jugak mengaji tu... kekadang tengok je af.. time konsert je.. hehehehe... kata nak kena seimbang..tu sekejap tengok af.. sekejap tengok mengaji.. hehehehehehehehe...

Echa said...

noj.. yelah.. yelah.. aku tengok AF... aku tak tengok american idol tu... aku tengok rancangan sampah je wei.. tengok omputih tak paham.. hehehehehhehehe