Wednesday, May 19, 2010

PAU... bukan PAUZIAH.. mahupun PAULINA

Meh jamu mata dengan kuih pau ni... 

Time time hujan.. memang sedap makan kuih pau dengan air panas kan.. 

Aqeef memang suka makan kuih pau ni.. 

Dah ibu takde skill a.k.a malas.. so, beli sajo... :p

Pau kat sini... memang gebu dan banyak inti nya... 

Puas ati.. 





Ada sesetengah pau tu.. intinya skettttt je.. tepung yang lebih kan.. 

Tapi dah adat orang berniaga la.. nak untung...

Cuma rasanya sekali dah beli.. takkan ada kedua kali.. 

Sbb orang kita ni.. kebiasaannya biar alah membeli kan?? 

Biar mahal.. jauh.. asal puas ati..

Eh.. korang ingat tak ada satu citer PAU SURI dulu?? 

ishhh... dah la entry ni malam malam.. tetiba rasa seriau.. iskkkkkk... 

12 comments:

Anonymous said...

aku nak tambah skit dan juga buka PAUzana ee..keke eko tau masa zaman2 skolaj org suka ejek nama aku PAUzana hehehe benci je

tp kan aku suka pau kaya sedap kan mkn time ujan2 ada plak air teh pergh

Echa said...

heheheeh.. ye ke nana wei... nak gelak plak aku. kira ko dah ada trademark dari dulu la ek.. heheheh...

nana.. makan time ujan memang sedap wei.. makan apa je pun.. heheheheh

Anonymous said...

hahah btol..nak2 budak lelaki..suka ejek kueh pau kueh pau...smpai skang pon jumpe aku panggil pau

Ahkak Geli said...

aku pepagi tadi singgah uniten.bantai pau sardin..best

~aSHa~ said...

aku teringat kisah pau ahmad..ko tau ttg kisah pau ahmad

..nOj.. said...

aku teringat pau suri tu weh. mcm bodo cite. hahah

Mama AqiL said...

ko ni wat aku lapor je nengok kan Si Pau nie..

Nota: klau g melawat org kat hospital putrajaya sure g singgah beli pau kat situ..coz paunyer sodap dan intinyer banyakkzzzz.

Echa said...

nana.. ye ke wei.. kiranya pau ni bawa seribu makna dalam idup ko ke wei.. aku up entry ni untuk ko la.. hehehehehhe

Echa said...

pau sini takde pau sardin.. ada pau kari.. pau kaya ngan pau ceri... sedap ek pau sardin....

Echa said...

asha... pau ahmad.. cam penah dengar.. tapi tak ingat... pesal wei?

Echa said...

noj... pehal komen seme cam nak cari gaduh??? hahahahhahaha.... aku tak kisah..sbb ko yg komen.. tetiba je..heheheeh

Echa said...

mama aqil...

ala.. kiranya nak rasa pau sedap kena g sepital ke wei.. ishhhhh...tingat aku ada pau frozen kan/?? yg tu sedap jugak ke...