Monday, May 24, 2010

Makan Makan ke Bagan Lalang...

Petang kami sampai tu.. lepas mandi bersiap semua... kami keluar...

ke Bagan Lalang.. 

uishhh.. bapok jauh nya... ingatkan dekat.. :p

Tapi perjalanan jauh tu adalah sangat sangat sangat berbaloi... :)



Apa yg pnting... mak ngan nenek.. suka dan kenyang makan kat sini.. hehehe

Selain dari air buah 2 jug... 
Nasi putih untuk 9 orang...
Ada pepahat juga.... 


Telur Dadar Kosong

Sotong Goreng Tepung

Kerang Bakar

Udang Sambal

Siakap 3 rasa

Nampak cam sikit.. tapi bila dah habis makan.. ada balance lagi... 

Kenyang giler.. dan puas hati.. murah sangat.... 

Saya makan di kedai Senandung Malam .. (kalau tak silap la..)

Kedai tepi sekali.. pada yang dah pergi situ.. tau la kan.. 

Sedap dan murah.. servis pun cepat :)

17 comments:

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ye akak gi makan kat senandung malam ni la.. sedap dan murah.. ketam masak merah dia pun marveles.. teringat2 sampai sekarang..

Ena said...

wahhhhhhhhhhhhhh

bestnyerrrr..

dah lame kepingin nak makan kat situ.. bile la dapat pegi.. huhu..

honey amour said...

sikit ko kata...giler melantak tu....

Ieda Al-Habsyi said...

pelamak 3 rasa ngan udang tu memang namak mengancam! :)

nieylemi said...

wah...sedap nyer...umah nieyla ke bagan lalang kejap jer kak...dekat gler...kat bagan tu kalau dpt kedai yang sedap..mmg sedap..klu dapat tempat yang x berape sedap...nasib la...hehehe...=)akak dpt yang mane?sedap ke x?

*Miss Geli^ said...

aku terliur ngan kerang tu..sedapnya...

wei, dah abis pantang ke k onih?

Drama Mama said...

shedapppnya! lapar plak nih!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

..nOj.. said...

pepahat serius aku tak tau ape bende. bole mkn ke mende gitu?

Echa said...

kak mimi.. akak pun makan kat sini ek... puas ati kan?? dah balik pun teringat je.. sedap.. dan murah....

Echa said...

ena.. pegi la hujung minggu.... memang puas ati... tak rugi jalan jauh.. hehehehhee...

Echa said...

honey amour.. ishh... kaber line sket... makan sikit sikit je.. hahahahaha...

Echa said...

ieda... 3 rasa tu memang mabeles... kuah dia pun sama.. rasa nak hirup je.. hehehehehhehe.. udang pun sodap..paling bes adalah kerana udang dah siap kopek.. hehehehe...

Echa said...

nieylemi... SEDAP ... dan MURAH.. itu paling penting.. la... tau dekat aritu.. le makan sekali... niey belanja.. lenkali datang bole makan sekali.. kan??? hehehehehe

Echa said...

nora... sedap.. kerang dia memang sedap la... ishhhhh... 2 minggu je pantang bebetul.. pastu.. pantang sket sket.. mana tahan wei... tengok ikan.. kerang.. sotong gitu.. ishhhhhh...

Echa said...

drama mama.. memang syedappppppppp.. ishhhh..

Echa said...

noj.. aku tau pepahat ni pun tengok kak mimi aritu.. hehehehe... rasa dia cam entahlah wei... lembut ... tapi ok la rasa dia.. cam kerang jugak kot.. eh.. entah.. akur asa satu je...

::Mamalyna:: said...

penah makan...pepahat tue aku memula pelik jugak, dalam otak aku time tue ingat pahat yang org pakai bertukang tue jer...