Monday, May 24, 2010

Konvokesyen UiTM ke-72

Sabtu Lepas... Adalah Hari Konvokesyen Adik saya...

Sesi Pagi... dan pagi itu adalah hujan... 

Payah sket la kan.. dengan budak budak.. nak naik bas lagi... 

Dalam kul 10 jugak la gerak dari Intekma... drive tru Mc'd dulu..

Makan kat parking sblom naik bas... 

Dalam kul 11 lebih jugak la baru naik bas ke atas tu.. 


Masa ni hujan dah berhenti pun.. tapi mendung lagi...

Ini adalah gambar kami beramai ramai... 

Ayah tak pegi... dia keje.. cam biasalah.. susah nak cuti... 

Adik bongsu lelaki tu pun tak pegi.. dia keje... 




6 comments:

~aSHa~ said...

echa..adik aku konvo esok..dia ala2 little bit merajuk doh....

adehhhhh....ko tlg sampaikan sebukit bunga kat dia bleh tak?

Echa said...

hehehe.. nape wei.. ala.. ko xplain la.. sbb konvo dia ari cuti... aku sblom sblom ni pun konvo adik aku ari cuti.. tu yg dapat pegi. kalau ari keje tak dpat jugak tu... nanti dia balik.. ko blanje makan la wei..terubat sket ati dia...

..nOj.. said...

adik ipar aku arini. harap dia x sedih aku tak pegi. sbb mak dia wat seprais dtg dr sarawak. dia dh nk sedih sbb terpakse naik pentas ngan bertemankan mak mentua n laki dia je. oh tak perlu cite seme tu disini.

wei nape cite ko ni cam tergantung je weh. ade lg nk tulis tp dh amarah kat broadband ke hape ni?

Echa said...

noj.. aku ingat ko dah kat sana dah.. tengah tunggu kat luar dewan ngan bunge dah... kali ni nak apdet blog ringkas ringkas je... lagipun nak aplod gambo guna beruk ni makan hati... so, tunggu aku naik keje.. panjang lebar entry nanti... heheheh

::Mamalyna:: said...

wahh...rombongan betul...wei, ko tu pakai legging ke?

Echa said...

mamalyna... tight... memang rmbongan cik kiah.. hehehehhe...