Friday, May 14, 2010

Sesi Menyelesaikan Hutang Piutang...


Sesi Pertama.. adalah... Segmen Selongkar


dari blog ASHA

* Amaran : Entry ini adalah panjang... :p

Ini adalah beg aku... Sembonia... beli masa raya dulu....














Banyak gile benda dalam beg aku...
Almaklumlah.. beg kitar semula... :p














Ada 3 buku... 
Yg putih tu... adalah buku nota peribadi..
dalam tu semua bajet untuk gaji bulanan.. 
hutang piutang yang perlu di bayar setiap bulan... 

Buku yang hitam adalah nota untuk opis... 

Buku kecik yang coklat adalah buku nota untuk seme data bos...
dan ada kad staf dalam buku tu... kalau TnGo guna buku tu je..
senang.. kad pun tak ilang... 

Tidak dilupakan pen...
Dan... ada dua beg dalam satu Beg Besar.. :)
Beg Duit dan Beg berisi pelbagai buku dan sampah.. hehehehe

Kita mulakan dengan isi di dalam BEG BIRU..

Ada kad i-Talk... (tak perlu pun.. tapi ntah nape ada dalam tu.. )
Ada buku buku bank.. pelbagai bank..
Tapi jangan terperdaya...ini adalah hiasan semata mata...

Yang aktif adalah buku asb.. dan asw tu sahaja... :p

Ada juga slip slip gaji dan bil bil api dan air...


Kita beralih pula kepada barang di dalam BEG DUIT a.k.a Purse...
Ada pelbagai kad kad ... Kad JJ, Kad Mydin.. Kad Bintang.. 
Club Card KFC.. dan Kad Carlo Rino..


Dan tidak dilupakan IC.. Kad Nikah
dan..... lesen memandu 'palsu'.. hahahha


dan kemudian... di bawah masih kad di dalam PURSE... 
ada..... Kad Klinik Panel... Kad Ceupacs Care... Kad Manulife...


Terselit juga... Wang Kertas Lama RM2 dan RM1

Dannnnn.. Duit Belanja aku... :(
Sedey.. hehehehe

Dan di dalam Beg Besar itu terdapat juga... 
Brooch spare.. krim tumit.. dan pepium...


Ada juga Kunci opis... kunci drawer.. kunci bilik bos..
pendrive..
Dan Penyangkut Enbeg...
(dapat masa contest mombloggers dulu)


Paling pentingggg.. adalah kamera ini... sangat penting.. :)
dan kabel kamera..


Dan.... HP.. Hp biasa je.. yg nokia xpress music tu
adiah masa bersalinkan Aqeef.. 
tu yg tak sabar nak bersalin lagi tu... nak dapat blekberi ke..
mana tau..
rupanya dapat blueberri je.. hahahahahha...
dan satu lagi hp adalah sangat sangat berguna.. walaupun tak canggih..
tapi guna sim student.. sangat morah..

Kalau nak diikutkan.. banyak lagi benda dalam beg tu..
hehehehe... 
Antaranya adalah Buku Panel Klinik UTeM... Kabel HP.. Tissue...
ishhh... penuhlah beg tu...
Kalau kata sesat kat pulau pun tak risau dah.. seme ada.. hahahahahha... nauzubillah.. ilang kat JJ takpe wei... boleh napas lagi.. :p

Selesai dah sesi SELONGKAR... ala ala FUHHHHH!!!!

1 comment:

ietafakyra said...

salam ziarah yer! wow, byk betul barangnya! tk beratkah beg itu? :D hihihii...