Friday, May 7, 2010

Laporan Terkini

Terima kasih atas komen komen kengkawan semua... 

Kata kata nasihat... Dorongan dan Doa dari semua...

Saya dah pun selesai buat D&C dari jam 11.30pagi tadi... hingga 12.15 t.hari tadi...

Ok Ok je.. hehehee... 

Walaupun takde siapa yang nak tau mungkin... saya tetap nak cerita jugak... :P

Bukan untuk sesiapa... tapi untuk diri saya sendiri... 

Untuk kenangan masa akan datang...

Nanti saya story detail sket.. dengan gambar sekali..

Kata blogger... hahahahahaa..

Tungguuuuu...

3 comments:

Ena said...

dah buat ye!..

^_^

Mama AqiL said...

mane citernyer nie...nak gaks tau camner

~aSHa~ said...

salam dear...
sori aku mmg lewat tau..maybe ko pun rasa tak selesa lagi nak cite...

sorry to hear that...
semoga ada rezeki lepas ni...insyaAllah.

sihat2 selalu ye...