Thursday, May 27, 2010

Bila lagi nak turun ni??


Tengok.. tengok... :)

Kalau sebelum dnc aritu... timbang berat adalah 57kg... 

Dua hari lepas adalah 55kg..

Tahniah kepada diri saya... 

Walaupun berat terpapar adalah dikira gemuk.. 

Tapi saya adalah suka tak terhingga.. hahahahahaha.. 

Sian... kan?? 

Alaaaaa.. ada aku kesah??? 

Walaupun dalam hati mengeluh resah.. :(

13 comments:

*Miss Geli^ said...

ko bukan gemuk..ko gebu ar..


ala, jgn risau la..tu tak masuk kategori gemuk lagi la

~ziey~ said...

uols gebu2x....weols neh terlebeh dah....huhuuh......(sowi aaa tetiba jeks terjah blog uols......mak mmg teruja kalau bab2 berat badan neh....)

Nana said...

hehe turun 2kg tu banyak gak tu syabass

Echa said...

ms geli.. dia banyak kategori ke.. gebu dulu.. baru gemuk ek.. hehehehe

Echa said...

zie.. berat badan ni memang sensitif la..hehehehe

Echa said...

nana.. dia kena turun 20kg.. baru syabas bete.. heheheheh.. sket je tu...

..nOj.. said...

ala ko cute je ngan berat sebegitu. takde nmpk gemuk pun.

eh?

sape plak taip ayat kt atas tu

~aSHa~ said...

a'ah tak gemuk la

yg pasti kita sama berat...terasa gak gemuk tang perut ni...hodoh je rasa

.:fyzz:. said...

wey berat 57 tuh masa aku tak beranakkan pia.la nih dh ber pound2 sterling dh..mahai woo berat aku..
betui kata missgeli dn pokok nyioq (rujuk pd nojah)..ko tuh ok la gebu..putih..mantops..(pujian2 nih amat eclass lgi puitis driku..hehhe

Echa said...

noj.. aku sejuk ati bila ko kata berat kita hampir sama aritu.. kan?? kan?? kan???

Echa said...

asha.. tang perut tak bole tolong la wei.. tu memang susah la.. heheheheh

Echa said...

pijot.. wah.. begitu bahagia je aku dengan pujian ko tu.. tq. tq.. tq..heheheeh..

qistinamy said...

ttp cun..