Thursday, May 20, 2010

Fakta Coklat... Benar atau Tidak??


Ada yang berpendapat bahawa coklat boleh melegakan STRESS kan??

Dan Coklat tidak menggemukkan... 

Tapi rasanya... yg pertama sal Stress tu... ermmmmm....

Tak jugak kot... lagi Stress bila coklat beli satu bar je.. 

Pastu berebut anak beranak.. 

STRESS tau! .. dapat segeget je... 

Tapi makan berebut camtu la seronok la... 

dan bila dah seronok.. mestilah gumbira... 

Bila dah gumbira.. mestilah senang hati.. dan badan pun naik..

Itu yang membuatkan saya tak setuju lagi dengan Fakta bahawa Coklat tidak menggemukkan!


* ERmmm.. tapi rasanya saya makan apa pun gemuk juga... 

Berat sblom buat dnc aritu adalah 57.++ kg yeeee... 

Sekarang tak sanggup lagi nak timbang... hehehehe.. 

Nak gelakkan kengkawan yg ngadu naik berat badan pun tak upaya lagi.. :p


4 comments:

umilia said...

ntahla..bab kate mkn coklat leh gemuk tu aku mcm tak caya je..laki aku n ank aku yg sulung tu antu coklat bdn cmtu je..bab ilang stress pun same..kene tanye pd yg pakar..hehehehe..ape pun aku tak bp suke mkn coklat,aiskrim coklat,kek coklat,roti coklat ape2 yg coklat.huhuhu..

yangbaik said...

hee... aye suka gak makan coklat... nak kata gemuk ... boleh la... tapi sedap kan dapat makan coklat... release tension... kalau nak sedap lagi makan coklat yang kurang manis... hehehe

Ieda Al-Habsyi said...

hahahhahaa!! lawak la ko, beli pastu berebut, kalo ieda pon lagi bertambah2 stress, heheheh!!

..nOj.. said...

hehehe. aku tak brape sgt ngan coklat skang ni. malas nk beli nanti mesti nk suh anak mkn gak. malas nk ajar anak mkn coklat benarnye