Sunday, May 16, 2010

Sekalung Penghargaan...

16 Mei setiap tahun adalah Sambutan Hari Guru... 

Saya juga nak ambil peluang wish Selamat Hari Guru... 
(sebelum ni takde pun wish dalam blog.. :p)

Kepada tenaga pengajar yang pernah mencurahkan ilmu dan tenaga selama ini... 

*  Tenaga Pengajar di Sek. Keb. Masjid Baru, Jasin Melaka
*  Tenaga Pengajar di Sek. Men. Keb. Dang Anum, Merlimau Melaka
*  Tenaga Pengajar di UiTM Jengka, Pahang
*  Bos bos saya di tempat kerja... (kira guru jugak kan?? banyak ajar macam macam... :)

Terima kasih atas segala tunjuk ajar... ilmu yang dicurahkan tanpa henti.. 

Tapi GURU yang paling banyak berjasa adalah IBU dan BAPA kita kan??? 
Tanpa mereka... kita tak akan kenal apa pun di dunia ini... 
Terima kasih atas segalanya... 

Semoga kita sendiri akan menjadi GURU yang baik untuk anak anak kita... 

SELAMAT HARI GURU... kepada semua GURU... TENAGA PENGAJAR... di Malaysia ini... :)

2 comments:

REMEDY said...

Remedy pun nak ucapkan selamat hari guru pada semua guru2 di Malaysia dan di seluruh dunia...banyak jugak dosa jat guru2 masa belajar dulu...remedy mintak maaf...

to eca...nice entry

Ena said...

Sealmat Hari Guru jyge buat echa sbb jadi guru buat anak terune tu.. hehe.. :)