Wednesday, May 26, 2010

Mata Suam Suam Kuku Pun Boleh Bulat bila Datang Sini...

Wah... tak menahan.. 

Nak jugak tu pegi.. hahahahha.. 

Ala.. dah alang alang kat sana.. bukan jauh pun dari Intekma... 

ORANG NI KAN.... pegi tak ajakssss.... tetiba nampak entry ni je.. 

Hari yang sama lak tu... lebih kurang je masa datang tu.. 

Dah takde jodoh nak jumpa.. kalau tak.. bole menggediksss sama.. hehehe


Sangat cantik laaaaa kat sini.. semenya lampu..
baper agak agak bil letrik kat sini ek?? ishhhh... 


Sebelum ni tengok gambar je... 

Tapi bila pergi.. memang unik la tempat ni... cantikkkkkkkkk...



Mak pun suka datang sini.. mata memasing terbuntang lagi.. 
Bergambar memang mata segar je.. padahal dah pagi yeeee...
 2 Pagiiiiiiiii...




Pose dari blogger picisan.. 
syok datang sini... nanti datang lagi... 
lupa nak baring kat tepi angsa aritu... :p

memandangkan saya pun dari kampung... bukan orang sana.. 
saya hanya boleh bagi map ni saje.. 
amik dari google map.. rasanya betul.. kat seksyen 7... 

13 comments:

::Mamalyna:: said...

wahhh...cantik, aku tak penah p lagi...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

aku pun lum p lagi..camne nak p...memalam susah la...tak larat la nak hangkut anak2...p siang ok tak

ratna said...

akak pun tak pernah pegi lagi. selalu jer tgk org lain pegi. tp icity ni kat mana dek sbnrnya? kat shah alam ker?

Ena said...

hehehe..

akhirnye sampai juge ye echa..

cantekkkkan!

oh hooooo... 2 pg tu.. sporting nye mak dier.. heheh

~aSHa~ said...

comey gambo terakhir tu..nampak kurus je..serius..

echaaa siapa nana tu? nape aku tak kenal uols mcm kenal?

btw..bila aku nak sampai situ..byk dah blogger sampai situ...ish

Echa said...

mamalyna.. harus pegi tau.. memang cantik sangat.. sangat....

Echa said...

izan.. nak pegi siang... bole.. tapi tak menarik la wei.. takde lampu.. ada tiang lampu je.. tak bersinar okkkkkkkk... hehehehhee...

Echa said...

kak ratna.. kat shah alam.. seksyen 7.. kalau dari itm tu memang dekat... tu saya ada lampirkan peta... harap dapat bantu..

Echa said...

ena.. mak yg memang nak sangat pegi..bawakkan aje.. sampai sana.. rupanya seme mata segar bugar.. hehehehhehe...

Echa said...

asha.. sekali sekala berjalan.. bila dah sampai.. singgah la sekali.. kurus ke wei.. ishhhh.. ni yg buat aku sayang ko neh.. hahahahahaha

Nana said...

ala wei...xde jodoh kita nak jumpe kan..padahal pegi ari yang sama tu...aku g lewat juga kul 12 lebih baru blk

~aSHa~ said...

ecah duit dah transfer belum
ko ingat aku puji bodo2 gitu je ke...dpt sms no akaun aku?


ehehhehehehehe

Nana said...

alamak asha tanya sape nana hahah mcm aku ni glamer je dibuatnye kekekekek