Wednesday, May 12, 2010

Saya Sayangkan Dia... TAPI......................


Budak bertuah ni selalu buat darah tinggi saya naik..

Budak bertuah ni juga selalu buat suara saya serak...

Budak bertuah ni jugalah yang selalu buat biji mata saya terjegil...


Tapi.... apa sekalipun yang dia buat... 

Berapa banyak kali pun saya rasa nak melaung... rasa nak meraung.. rasa nak mengalir air mata...

Dia tetap permata hati saya...

Buah hati pengarang jantung saya...

Pengubat jiwa saya... 

Walaupun dalam masa beberapa minggu ni saya duduk berdua je dengan dia di rumah ni...

Tak duduk diam dibuatnya... 

Bukan badan je tak duduk diam... tangan ... mulut seme tak diam...

Penat.. sangat penat... tapi saya tau.. dia Sayangkan Saya... 

Dan Saya juga Sayangkan Dia....

Tapi kadang kadang.. rasa nak tangan tangan je bontot dia... GERAM OK!!!!

ishhhhhh.... 

15 comments:

SYAbAR said...

biasala dik, budak tengah membesar, ibu mana tak pernah tangankan anaknya... kita kecil2 dulupun pernah kena juga dgn makpak kita

..nOj.. said...

hehehe aku dpt bygkan geram ko tu weh. hehehe. sabo ok (tuk diri sendiri jugak hehe)

ayang said...

hehe kata hero kann.. cam tu la kan. sama la hero aku tuh.. huhu tapi bila dia diam xnakal cam selalu mulalah aku susah hati..

lebih rela susah hati sbb dia nakal daripada susah hati sbb dia jd diam.

ayang said...

hehe kata hero kann.. cam tu la kan. sama la hero aku tuh.. huhu tapi bila dia diam xnakal cam selalu mulalah aku susah hati..

lebih rela susah hati sbb dia nakal daripada susah hati sbb dia jd diam.

SYAbAR said...

lihat komen akak pasal pantang dalam entri kau sebelum ini...

yangbaik said...

sabar jugalah yang dapat dicatatkan kat sini... nak kata apa lagi, dah jadi mak...

eima said...

muka mama die la ... sama bebijik .... org tua² kate klu sama mmg panas .. bikin mama panas je kan ...

Echa said...

kak syabar.. saya setuju kak... kadangkadang bila marah tu.. teringat juga.. mesti camni kita masa kecik.. mak kita dulu pun mesti terjerit marahkan kita.... thanks kak...

Echa said...

noj.. dapat rasakan kegeraman aku tu kan?? hahahahhahaha.. sabo.. sabo.. sabo.. tuk diri sendiri jugak ni.. hehehhe

Echa said...

ayang... tp betullah.. aku bila dia diam.. rasa nak dia melasak plak.. ishhhh... kalau dia melasak.. rasa nak pitam lak..hahahaha...

Echa said...

kak syabar.... saya dah baca... thanks sangat sangat kak... dapt kongsikan sesuatu untuk saya.. thanks...

Echa said...

yang baik... memang itu ajelah yang kena dibuat skang ni... dah namanya jadi mak skang ni...

eima... ye ke camtu... hehehehe..mgkin jugak kot.. panas ati je.. heheheh

Ena said...

camtu la echa.. anak tengah membesar nie sangat menguji kesabaran.. cam ena gak la tu.. selalu jekk jd tarzan kt umah.. sampai paler pun berdenyut jekk.. hoho

Zaidah said...

sabar echa...nanti meroyan plak...bebudak memang macam tu...

merahjamboo said...

aww sweetnyaa...kekadang teringin jugak nak ada sorang;)