Monday, May 10, 2010

Debaran Kini Bermula!!!!

Debaran kini bermula... haaa... cam Debaran AF gitu... hehehe

Tapi serius la berdebar... heheheh.. nampak je strecher ni masuk... 

Tak tentu arah ko... hehhehehe..


Prepare untuk ditolak ke OT


Saya tersenyum... tapi badan seme dah seram sejuk dah..hehehehe
Nak masuk gambar dalam blog... kena ceria yeee... 
Tips tu.. jangan lupa... :p


Pintu masuk ke OT


* Ini adalah pengalaman masuk OT ye... 
Mgkin yang lain lain dah ada pengalaman kan... 

Sangat kecut perut... rahim pun silap silap terus kecut.. :p
Sangat sangat sejuk... Cuma saya amik bius penuh... Saya tidak seberani yang disangka.. :)

Masuk OT... borak borak sket.. injek sket sket... sedut gas sikit...
Tak sedar apa pun lepas tu... Sedar je dah siap.....

Cuma pengalaman tu rasanya memang tak boleh dilupakan la...
saya boleh rasakan perasaan mereka mereka yang melahirkan anak secara czer... 
yang membuat pembedahan...
mgkin macam tu la perasaannya kan??  
Cuma bezanya keadaan saya tu.. sangatlah kecil kalau nak dibandingkan dengan yang lain lain.. apa pun.. dah lepas pun...
dah harapnya biarlah kenangan tu datang sekali je dalam hidup ni.. aminnnn...

Thanks untuk semua yg sentiasa bagi sokongan moral...
Saya sangat sangat hargai.... thanks....

18 comments:

Unknown said...

sya operate pe? semoga cepat sembuh ek lalink :)

..nOj.. said...

nk gelak aku tgk ko sengih tu. ceh

~aSHa~ said...

blogger yg ceria walau dlm hati tuhan je tahu...

Ahkak Geli said...

siap sengih pandang kamera lagik tu..

sib baik kat private, kalu kat gomen, mampus kena cubit kat peha..

pe pe pun, kuatkan semangat yer chah..kami kami akan senantiasa mendoakan awak..

eima said...

alhamdulillah .. dah selesai ...
kuat semangat tul ko nih ...

ko tau mamber opis aku pun cuci gak ari tuh ... die dpt triplet next preggy ... doc ckp slalu nye pas cuci bertambah subur ... mudah²an hilang 1 ... lebih lagi tuhan bg ... amin ...

tujuhhariseminggu said...

moga2 cepat sembuh... amin...

nanti pas ni makin subur la...
dapat anak banyak2..
:)

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

betul tu echa, biasanya orang kalau dah gugur, kebarangkalian nak lekat semula adalah cerah. so dun wori

amboi nak masuk OT kemain kau senyum melebar yek. akak dua kali c-zer, dua kali bius separuh jerk.. boleh siap tengok muka doktor, misi tu borak2 lagi.. siap rasa lagi, dorang bukak perut kita beso2..

SYAbAR said...

Laa, kau keguguran ka dik. Apa2pun alhamdulillah kerana dah selamat semuanya. Cuba lagi, apa susahnya selagi ada lelaki bernama suami, orang kata `ASAL LEPA MESTI JADI'

Echa said...

ieda.. aku operate hati ni wei.. hehehe.. takde la..aku buat cuci rahim aritu...ni tengah cuti pantang ni.. hehehe..

Echa said...

noj... pesal wei.. sampai jugak rasa gelihati tu pada ko yeee... hehehehe...

asha.. gambo tu bukan gambaran perasaan asal aku ni..hahahahahahah

Echa said...

ms geli.. ishhh.. nak letak gambo dalam blog.. mana bole gambo mata bengkak.. kena senyum lebar wei.. hehehehe... kalau gomen bukan setakat kena cubit..aku rasa kena maki dah..hehehehe... thanks wei..aku ok dah...

Echa said...

eima... makkk aii.. triplet ke... aku dapat satu cukup la.. pastu.. tahun depan tu satu lagi ke.. hehehehehe... apa pun.. thanks.. rezeki masing masing kan...

Echa said...

7hari seminggu... thanks..... aminnnn.. aminnnnn

Echa said...

kak mimi... ala.. saya tak berani la kak... masuk OT.. kalau boleh nak elak tengok alat alat tu seme.. lelebih lagi mesin yg cuci cam mesin kelapa tu kak.. haaaaa.. seriauuuu...

Echa said...

kak syabar.. alhamdulillah.. dah selesai kak... nak gelak pun ada baca komen akak ni.. hehehe.. apa pun. thanks...

Ena said...

hheh..

tang gelak tu yg tak tahan.. nampak kene sorong tu ada gak rase cam scary jekk.. nasib baik bius ekk..

tak pe la.. skrg leh la rehat dulu kan.. pasni leh la usaha lagi.. ye lah triple tu.. hehe.. mane rtau dapat terus kembar kan echa.. :P

Echa said...

ena... masa tu... bole gelak je.. nak nangis cam tak bole lak.. tapi lepas je masuk kawasan ot tu... tak bole senyum dah pun... cam nak amik exam je rasanya...

thanks ena.. insyaallah.. kalau ada rezeki lagi pasni..

Zaidah said...

echa ...semoga cepat sembuh...n lepas nie klu ade rezeki..Insya Allah...adelah tu...jaga diri bebaik..