Friday, May 21, 2010

Saya Di sini untuk 2 hari sahaja...


Mulai hari ini... hingga esok saya akan berada di sini.... 

Adik saya konvo..

Tahniah Dikhan... Moga Suksess Selalu... 

Rasa segan plak... dulu kak ngah amik scroll tak pakai pun jubah gitu... 
takde pun mende kat leher tu..

hehehehehe... Tumpang bangga ajelah... 

Saya ke sini konvoi 3 kereta.. 

Dengan orang orang kampung semua hangkut.. hahahaha... 

Waaaaa.. minggu depan dah naik keje dah ni.... ishhh.. 

Malasnyeeeee.. hahahahahha... 


6 comments:

..nOj.. said...

fuyoo. ni dpt anugerah diraja ke ape ni siap berkonvoi bagai

Drama Mama said...

perghhh....siap ada pingat eh? kelassss...tahniah to ur adik :-)

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Echa said...

noj.. takde la sampai dapat anugerah diraja.. amik scroll biasa je.. tapi dah adik beradik seme pegi... bawak mak ngan nenek... itu je...

Echa said...

drama mama.. takde.. takde.. amik scroll biasa je la... heheheh.. adik saya tak sepandai mana...

::Mamalyna:: said...

wahhh...rombongan cik kiah nie...heheh

~aSHa~ said...

adik aku konvo gak babe...tapi selasa..dia merajuk dgn aku tu..sbb aku tak dpt pg..kalo khamis ke isnin atau ahad ke gagah juga aku nak pg...tapi ini hari selasa..tgh2 hari plak tu..nak kena amik cuti 2-3 hari la plak...adehhhhhhh...harap dia tak marah + merajuk mcm perangai aku