Wednesday, May 26, 2010

Wahai Blogger Blogger Sekalian.. Ini Dia!

Si Dia yang asyik berpantun nak kawen.. telah tag saya... (saya link dengan ikhlas.. )


gambar pun saya COPY PASTE je dari blog dia.. mudah kan?

Ok... kita mulakan sekarang... 23 fakta menarik dan tak menarik mengenai saya.. :p


1. Saya adalah anak kedua dalam 4 orang adik beradik

2. Saya boleh dikategorikan comel di kalangan adik beradik saya (ha.. ini fakta paling menarik kan?? hahaha)

3. Saya adalah seorang isteri dan ibu kepada seorang anak bujang yang comel juga.. heheheh

4. Saya adalah peminat setia rancangan CSI di AXN701 setiap hari Rabu

5. Saya adalah seorang kakitangan kerajaan berstatus tetap yeeee... kerani je.. bukan pegawai pun.. 

6. Saya sangat suka berjalan.. lebih lebih lagi sekiranya perjalanan itu disponsor.. 

7. Saya sangat suka makan makan.. dan kalau makan pree.. lagi bahagia... 

8. Saya sangat suka membebel di rumah.. tapi sekalipun tidak diendahkan oleh semua orang.. buat bodoh sahaja.. 

9. Saya adalah anak jati melaka... berkahwin dengan orang melaka.. bekerja di melaka.. dan tinggal di melaka juga.. pendek kata.. i luv melaka... :p

10. Saya suka minum Epal Jus.. samada suam atau pun ais.. Kalau ais lagi sedap la kan... :)

11. Saya sangat sangat sangat jarang memasak di rumah.. sebulan tak sekali pun... :p

12. Saya gemar berblogging.. walaupun saya blogger picisan suam suam kuku... 

13. Saya akan berjalan ke blog blog yang bes.. blog blog pemes.. blog blog yang tinggi ranking nya.. blog blog tinggi traffiknya.. tapi saya tak tinggal jejak.. segan... 

14. Saya juga akan berjalan ke blog blog lain.. blog yang saya rasakan sangat bes.. friendly.. walaupun derang rasa blog tu tak bes.. tapi saya tetap rasa bes.. kalau sempat, saya tinggalkan jejak... :)

15. Saya ni PEMALU... :p

16. Saya seorang yang sangat sangat sensitif.. cepat terasa.. cepat juga PERASAN kadang kala.. tapi mujurlah saya jenis yang cepat sedar.. alhamdulillah... 

17. Saya mempunyai ketinggian 152 cm dan berat hampir sama dengan nojah.. hahahahaha.. tetiba je... (fakta saya memang cepat perasan kan?? hehehehhe)

18. Saya banyak keje ni.. tapi demi menyiapkan tugasan ni.. saya letak ke tepi dulu... hehehehhee.. baik kan saya??? hahahahah

19. Saya sangat penat menaip dan memikirkan fakta fakta tentang saya ni.. banyak sebenarnya.. tapi mana boleh bagitau semua kan... PRIVASI katanya... :p

20. Saya mempunyai banyak wishlist yang masih belum tertunai... entah bila agaknya... hishhhhhh.. perlu ke citer semua tu kat sini... 

21. Saya sangat sangat lapar sekarang... bila nak tiba pesanan mekdi saya ni... hishhhh.. lapar gile dah ni... 

22. Saya rasakan inilah tag paling mencabar kredibiliti saya sebagai blogger picisan.. hahahahha.. sangat penat ok.. menaip sambil memikir.. tak ke penat tu?? 

23. Saya dengan ini nak tag balik.. nak mencabar kredibiliti kengkawan blogger lain untuk buat tag ini.. sila.. sila.. jangan segan... mereka adalah.... :::::


sebaik 23.. kalau 32.. aku surrender la... 

17 comments:

mama_iris said...

aduiyai......dpt homework lak.....banyak nak kene pikir neh...hehehhe......anyway,tenkiu echa....

**sonok lak tgk gelaran 'blogger picisan' tu.....hahahh

::Kak Sambal:: said...

syabas wei...siap jugak tag ko nie..kan best kalau tag nie 2+3=5 jer kan

Anonymous said...

aku dah buat hehe tp auto publish petang kang baru kuar
ko sama je ngan izan tag aku menda ni

Ena said...

adoii la.. ingat kan dah terlepas dari kene tag nie.. terkena juge nampanknye..

hehe

~aSHa~ said...

ish byk tak aci tu...mcm kena buat semula je wei..buat elok2..kerja sekolah kena buat elok2..baru la cemerlang membilang trafik...mauahahhaahhahaha

..nOj.. said...

no 17 ni ko nk kate aku pendek ke atau gemuk ni? siot

Karisma Izzah said...

mak aih... banyaknye...

huhu... anyway terima kasih sebab tag saya

.:fyzz:. said...

wey fakta ko anak kedua daripada pat adik badik adalah sama ngan aku..

wey aku pun dpt gak keja sekolah nih dari jah..huhuhu..susah la..cam soklan asgment..

Echa said...

mama iris..
ha.. buat yeeee.. buat.. hehehe.. ala.. kita mengaku.. kita kan blogger picisan.. hehehehhee

Echa said...

mamalyna.. lagi bagus.. kalau sekali buat tag.. dapat rm2 ke... aku kan gile duit wei..hahahahaha

Echa said...

nana.. aku ngan izan.. sesama admire ko.. tu tag ko sesama tu.. meh buat meh..hehehehhe

Echa said...

ena.. ena memang kena buat.. hahahahahahha.. saje je nak tag ena.. dari letak gambar makanan.. buat lapo je.. meh jawab tag plak..

Echa said...

asha.. ada aku kesah?? hahahahaa.... aku memang gile ni.. hehehehe

Echa said...

noj.. elok jugak kalau di combinekan kan?? tak gitu.. hehehehhehe...

Echa said...

izzatul iman.. sila jawab.. jangan malas buat keje sekolah yeeee..hehehehe

Echa said...

fyzz.. wei.. jangan malas malas... buat.. buat.. buat.. hehehee

Drama Mama said...

adoi banyaknya fakta! sempat lah pengsan seround sementara menaip nih. hahaha..kalau saya malas saya tak buat ya. hahahahaha

http://a-drama-mama.blogspot.com