Tuesday, May 4, 2010

Persediaan Pertama Saya

Alhamdulillah... Tercapai juga impian nak dapatkan benda ni...


Memang bukan mahal pun pada sesetengah orang...


Tapi pada saya.. semua yang kita beli guna duit hasil titik peluh sendiri adalah sangat berharga...


Dan alhamdulillah.. hasil dari 'bisnes' online saya.. (boleh tengok kat side bar) di MY-BIZ BLOG.. 


Saya berjaya membeli barang seperti di bawah ni....



* SET MEDELA HARMONY BREASTPUMP




Beg Sandang tepi... 
 Bahagian Dalam
8 biji botol 
Iced pack
* Free Liquid Cleanser dari Bumble Bee

Saya beli secara online di : http://www.momschoice.com.my/
Kalau nak tahu harga.. boleh cek di laman web tu...
Ini ajelah yang saya mampu... 
Insyaallah.. saya dah berniat untuk BF bb dalam perut ni.. selagi ada kemampuan .. 

Kena niat dari awal kan?? 
:)
Dan rasanya tak salah melabur sikit untuk memenuhi niat saya tu..

10 comments:

Karisma Izzah said...

Semoga akak berjaya dan teruskan berfikiran positif...

hope satu masa nanti saya dapat anak dan nak BF juga utk 2 tahun... Amin...

akak doakan saya mudah ya dapat anak...

Echa said...

izzatul... thanks.. aminnnn... akak doakan izzatul dimurahkan rezeki..aminnnnnnnn...

..nOj.. said...

wahhh tahniah. ni kira2 mmg bertekad la ye. gud luck weh

Ahkak Geli said...

sob sob..aku memang tekad gak dedulu, tapi, gagal..
ada sikit sikit je susu ni..sekarang tengah usaha nak banyakkan susu..

moga moga ko berjaya

♥cikmOt♥ said...

sya...aku sokong ko...moga ko berjaya hingga ke akhirnya...aku paling suka orang tekad fully bf ni...

Echa said...

noj.. ye la.. memang tekad la ni wei.. hehehehhehe..

Echa said...

ms geli.. minumla air kurma... pastu g menuntut ngan izan.. camne susu dia le banyak dulu.. lobak putih.. seme dia sapu..

Echa said...

izan... tq.. tq.. ko doakan aku berjaya...

anin said...

okay la tu kak.. dah bersedia.. sy ni dah dpt bb baru nk p carik ..

semoga rezeki melimpah ruah utk anak tu yee

Echa said...

anin... sementara ada duit... apa salahnya beli dulu... benda tak basi.. boleh simpan... amin.. amin... amin...