Monday, May 3, 2010

Hari Setiausaha Saya....

Tiga hari lepas t.hari bos telah membelanja saya dan beberapa orang lain makan...


Sempena HARI SETIAUSAHA katanya... (tapi tak paham kenapa yang bukan setiausaha pun ada jugak.. hehehehe)


Alhamdulillah.. so, saya telah booking Botanical Cafe di Ayer Keroh...


*bos saya yang disebelah saya tu.. lelaki yee..
Yg baju biru free hair tu adalah PA Timbalan... 




Makan macam-macamla...


Dan sangat istimewa..iaitu.. Ikan Makan Sudu.. haaaaa.. :p




Tapi.. sedapp! tak caye.. boleh pegi sana dan order...


Bila orang blanje.. memang sedap dia rasa lain macam.. makin sedap.. heheheheh.. 


Apa pun.. thanks kepada bos saya yang sudi membelanja saya makan... 


Sangat terharu.. 


Kengkawan yang nak makan t.hari sana.. sangat direkomen.. 


Kalau rajin tengok JJCM yang lama dulu... memang JJCM ada promote tempat ni... 


Nak booking dulu pun boleh.. no seperti di bawah..


ooo.. sedare mara saya takde keje kat sana yeee.. share partner jauh sekali.. 


Saya sharekan je.. memudahkan kengkawan semua.. :)




Opening Hours: 10:00 – 22:00 Address: Taman Botanikal Melaka, Lebuh Ayer Keroh Tel: (606) 232 3116 or (606) 232 3118 

8 comments:

..nOj.. said...

ikan makan sudu? tu sudu tu mmg org kedai letak ke? ape gile la

Echa said...

ha wei.. tu petua..hahahahahhaha

.:fyzz:. said...

biaq betui...ikan makan sudu..nampak comey je kan ikan tuh kan..
wey bos aku tak banjer aku pun..tp dier hadiahkan aku selendang ja..kira aci la kan..:P

.:fyzz:. said...

ops satu lagi..wey..ok la kaler blog ko dh tak echa the red dh kurang skit sakit mata aku nih..hehe..wey btw nice la..then burung 2 tuh mengingatkan aku iklan kt ntv7 ala burung yg selalu mati hangus tuh la..hehe

Echa said...

fyzz... heheheheh.. bos aku tak bagi aku selendang.. dia banje je.. ala..tapi dia ingat tu dah ok la wei.. walaupun lambat. hehehehe

oit.. burung mene selalu mati hangus ni wei. menakutkan plak aku ...

NenetPenne (NP) said...

bestnya boss kamu...

Echa said...

nenekpenne.. heheheheh.. bole tahan la...

pak long said...

salam..
sedapnya makan...