Thursday, May 6, 2010

Satu Lagi Wishlist dah Tertunai untuk tahun 2010.. masih ada Ratusan Lagi.. :)


Wah.. ratusan gitu...

Dah kata banyak impian kan... :)

Dan salah satu dah tertunai...

Alhamdulillah... Dapat jugak lappy baru dari en. somi

Thanks yg..

Yg betulnya ni persediaan juga nak pantang nanti...

Selain dari BreastPump tu kan.. hehehhe..

Rupanya memang akan digunakan time pantang. tapi lebih awal plak... :p

Takde sempat survey sangat pun... Asalnya nak amik DELL..

Tapi tak banyak pilihan... akhirnya... saya memilih lappy seperti di bawah ni... 






Kat bawah ni barang stended yg pree la... salunya memang dapat pree kan...

Dapat printer pree juga....

Urut mata OSIM ni pree juga..


Untuk berlaku adil... dan tiada kejadian perebutan kuasa di rumah...

En. Somi telah membelikan lappy baru untuk Aqeef jugaaaaa... 

*
*
*
*

So, memasing boleh melayari laman sesawang kegemaran masing masing... :p

9 comments:

..nOj.. said...

heheh dpt la sorang satu. baru pueh ati kan. tp aku rase aqeef punye tu lebih kepada netbook la kan. kecit je tu

[-suziey-] said...

hehhee bestnye dpt lappy utk kegunaan dlm pantang..good idea:p

*Miss Geli^ said...

aqeef punya tu patutunya beli skrin lebih beso tau...sian dia dekat sangat tengk tu

Echa said...

noj... netbook dell ke.. acer ke.. mahal sangat.. tak berbaloi.. kang mau dilempar.. so, amik jalan selamat.. heheehehe

Echa said...

suziey... takut bosan nanti.. so, kena cari alternatif lain..hehehehe

Echa said...

nora..itulah.. aritu screen tu paling beso.. nak cari yg 14" takde la wei.. hehehehhehe

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

cantik.. untung semua pund apat barang free kan..

Ena said...

heheh..

betul tu.. dah ade sorang satu tak de la nanti nak berebu dah.. heheh..

kakyong said...

ohhooo.. kakyong dah berpatah arang dgn Acer.. 2 kali rosak hardisk & skrin... la ni guna Dell..