Thursday, May 20, 2010

New Taska Opening Soon....

Ya... Ya.. memang kemaruk dah kami laki bini ni.. 

Macam takde keje dah.. hehehehehe... 

En. Somi kata 'mural'... kreativiti :p

Si Isteri plak cakap.. isi masa lapang.. hahahahha...

Tapi nampaknya kali ini En. somi sukar dikawal dah... 

Dibelinya lagi 4 corak di Mydin... hahahahaha... 

Untuk tidak berdosa... si isteri ikutkan je... redha katanya.. 

Syurga di bawak telapak kaki suami... :)



Dalam proses.. asal ada ruang kosong jeeeeee... 

takpe.. tampal.. tampal.. 



Taraaaaa.. dah siap dah... kalau bukak lampu gini kat hall..

Buatnya mengigau ke budak.. mak budak sekalipun... 
akan ada orang yang akan dipersalahkan... 


Ini hasil seterusnya... asalnya ada daun daun berguguran gitu... 

Tapi cam sakit mata lak..aku cabut je... 

Oh yeee.. benda ni boleh cabut ngan mudah yeee.. tak tinggalkan kesan..

So, jangan risau kalau bimbang rumah anda bakal menjadi TASKA...

banyak lagi sticker tu... dan banyak lagi ruang.. 

Dah bole jadi Taska esok.. aku bagi borang.. kalau ada yg minat.. hehehehehhe...

New Taska Opening Soon yeee... :p hahahahahahha

11 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

uhuhuhu!! yang bawah lapu tu cantik sangat, ieda ada beli gak tapi tak bubuh lagi, tgk kak sya pasang, baru semangat skit nak buat, hehehe! :)

..nOj.. said...

kt cni pun byk jual sticker ginih. ko nk ke. leh aku blikan. ckp je nk gambo binatang mende. lembu, musang, badak?

Miss Moon said...

ha mmg lawa ..moon pun duk ralit main tampal2 sticker nih kat bilik anak anak

Zaidah said...

kat sini zai tak jumpa lagi...klu senang di lekatkan..nak jugak pasang kat bilik nabilah..buat cover2 contengan kat dinding tu...hehehe

Mama AqiL said...

biler nengok korang laki bini wat nampak menarik laks xtvt tampal menampal nie..ptg nie nak g carik gaks ar kat mydin..hihihi

leh mlm ni wat tampal2 kan..kan..kan..

Ena said...

ekekeke..

ingatkan bebetul tadi nak bukak taska..

upernyer? kui kui kui

cantek gak tu.. tapi gambo tu ada rase

nak ngigau lah.. ahhahahaha..

larikkkkkSS!!

Echa said...

ieda.. nanti dah pasang satu.. mesti nak buat lagi.. hehehehehee... tambah semangat lagi...

Echa said...

noj.. wlaupun aku terasa sket... tapi aku tak kisah.. sbb ayat tu dari ko..hahahahhahaha.. gile... perli terang terang tu...

Echa said...

ms moon.. seronok kan... rasa kreatif je.. heheehhehhe...

*Miss Geli^ said...

NOJA,
belikan menatam nama iguana eh

::Mamalyna:: said...

echah...ko memang suka burung ker...