Tuesday, June 1, 2010

Tempat Biasa Kalau Pegi Muar..

Hari yang sama kami keluar tu.. kami ke tempat biasa.. :p

Tengok monyet.. pelik ar.. padahal kat kampung.. tu punya la banyak monyet.. 

Datang jejauh sampai sini.. 

Mgkin kat kampung.. belakang belukar tu pun boleh dikomersialkan cam tempat ni jugak kan?? :p


Ada bukak car boot sale sekali ke?? heheehehe



Pertandingan siapa panjang paling tinggi.. nasib ko la kalau kena renjatan ke apa ke.. 



Baekkk punya landing.. aku memang tak kuar kete la.. 
Gambar ni adik aku yg tangkap.. sebaik bukan kete aku.. hahahaha
tapi kete laki aku.. :p


Ada insiden paling menakutkan yeeee... tetiba Aqeef menjerit.. 
Gila ko.. aku pun bole sakit jantung.. tetiba ada terjulur eko gini.. tak terkejut.. 
Kemain panjang ekor wei.. 
Ni bukan anak bole mengigau.. 
Mak sekali ni.. hahaha.. 


Tu baru sikit..banyak lagi citer haru biru kat taman monyet ni.. 
Agaknya hari hujan. sejuk sejuk memang dia aktif semacam ke... 
ishhhhhh.. 

6 comments:

..nOj.. said...

brani nk kuar weh. aku pun slalu tgk beruk. tp x penah kuar dr kete. kang ditariknye ajak carik kutu, tak ke dh saspen. heheh

Nana said...

mak aii panjang terjulur monyet tu punya ekor
aku pun suka bwa damia g tgk monyet kalw kat kl area yag pemes kt kelab darul ehsan

Echa said...

noj.. itulah.. mau diselak tudung aku neh.. nak cari rambut.. bahyeee. silap silap bole koyak tudung kan?? ishhhh

Echa said...

nana.. panjang gileeee..hehehehhehehe

mffzone said...

salam

bahayo lah ko buat mcm tu nanti monyet tu gigit habis la

Anonymous said...

ada gmbr anak dara kat sebelah ekor tu ar...anak bunian kot..

mbr