Monday, June 14, 2010

Murah Rezeki Saya.. Alhamdulillah...

Owhhhh.. Alhamdulillah.. Saya menang lagi.. heheehhee.. 
Eh. salah.. patutnya ayat camni.. 'saya bertuah lagi.. '.. hehehe.. 


Dah lama saya join giveaway ni.. kat sini http://my-contest-blog.blogspot.com/2010/04/irdina-saffiyahs-birthday-giveaway.html - Entry Tu adalah pada 27 April.. dah lama kan.. hehehe.. sampai saya dah memang lupa sangat saya join give away ni... 


Tapi.... thanks pada TUAN RUMAH  telah mengingatkan di shoutbox saya... waaaaa. tq.. tq.. tq... 


Kalau nak baca citer selanjutnya mengenai giveaway tu.. boleh ke sini http://nurulazhamsfamily.blogspot.com/2010/06/mereka-yang-bertuah-itu-adalah.html#comment-form


Ini saya copy paste sket dari blog tuan rumah yeeee..



Mereka Yang Bertuah Itu Adalah......


Cabutan Pertama...sebelum semakan dilakukan....mereka adalah.....
3.   Siti
22. Elyn
36. Syidasyakirin
37. Ushrapa
44. Echa@Shaz1601

Akan tetapi..hanya
 Siti dan Echa@Shaz1601 je yang memenuhi syarat....TAHNIAH!!!

*.. haaaaa.. betul kan?? saya yang menang tu... heheheehhe
Murah rezeki saya bulan ni.. alhamdulillah....

8 comments:

Ena said...

Wahhhhhhhhh.. Tahniah!! :)

..nOj.. said...

mesti ejan tak masuk giveaway ni kan. kalo tak jgn harap la ko nk dpt. hahaha

::Kak Sambal:: said...

nojah, ko ngutuk aku kat sini yer... aku masukler tp tak dapat....

Echah, tahniah wei...

{ e'mie } said...

tahniah jugak lah untuk ko echa...aku tumpang sekaki ler bergumbira..

Echa said...

ena.. thanks.. heheheheh

Echa said...

noj.. ayat di atas tu cam ada tanda kejelesan sket sket.. aku paham tu.. hahahahaha

Echa said...

mamalyna.. dia salu kutuk ko kat sini.. ko cuba la cari .. banyak lagi tu.. hehehehehheheheh...

Echa said...

emi.. tq.. tq.. hehehe.. tumpang dua kaki laaaa.. baru stabil..