Thursday, June 3, 2010

Aqeef Di sini..

Aqeef tegak cam patung... 
Dia tak penah lagi tengok burung dekat dekat gini.. :)

Aritu nak bawak g paris.. tak dapat.. 
tiket habis plak :p

So, kami tengok kat muar ajelah.. 
ini adalah kat MUAR ye.. kat Medan Selera Tanjung tu.. 

Masa tu baru lepas hujan.. gerimis sikit.. 
tu yang ala ala eskimo tu.. 


Tegak cam patung dah anak aku.. sian.. hehehee


budak kecik lelaki tu.. memang keje dia bagi makan burung kat situ.. 
seronok tengok bila kumpulan burung tu terbang.. bila ada orang halau.. cantik je.. 


Lepas tu.. apa lagi.. memang makan mi bandung.. 
sedap jugak.. tapi takde udang beso.. :p

12 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

yey...aku dapat adiah...aku jawab betul kat muar...lepas ni citer sal muar lagi...baper hari nak abis ni???hahahah

..nOj.. said...

wow sedapnye mee bandung. aku ade kejadian ngan mee bandung ni ekceli. sakit sgt ati aku. benci

Echa said...

hehehe.. blah ar ko izan.. ala.. org laen citer mende yg sama sampai belas belas entry ok jeeeee... pastu satu entry satu gambo.. sketttt je ayat dia.. ko tak bising pun.. aku ok lagi. satu entry.. walaupun entry sama.. tapi gambo lebih dari satu.. haahhahahahhahaha

Echa said...

noj.. sedapppppp.. citer skang.. ishhh.. pesal wei.. order mi bandung.. dapat mi sup ke???

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hahah...ko cakap sal saper ni weii....ai terasa tau...:p

..nOj.. said...

aku ckp pasal mee bandung. ade 1 tempat tu aku mkn sedap sgt. tp bukak lambat. tempat tu berhampiran ngan opis aku. mls dh nk pg kedai tu, aku pg kedai yg berhampiran rumah (ketika tapau ade laki emi juga sedang menapau). blk2 umah, udang ade la 2-3 ekor. tp rase kemain xleh blah. aku dpt mkn 2-3 suap je weh. sekian

Echa said...

ishhh.. u terasa ke.. ai tak sebut pun nama uuu.. u niiii.. jap lagi jangan la plak kuarkan tazkirah untuk ai...

Echa said...

noj.. kan elok ko pendekkan karangan tu.. buat ayat camni je.. 'aku makan jugak mi bandung aritu.. tapi tak sedap'... sekian.. :p

umilia said...

ko mmg suke gi muor ek..sll gak ko gi situ ek..ape dkt ke dr umh ko nak gi muor..rajin btul suami ko nak gi situ ye..eh..ape aku ckp ni ek..hahahah..

Echa said...

umilia.. ko nak cakap apa sebenarnya.. hehehehe.. laki aku rajin datang sini sbb ada kawasan luas tempat bebudak memain.. pastu yg betulnya.. dia tak nak bawak g tempat lain.. contonya soping kan.. bahye.. hehehehehhe.. umah aku ke muar.. perjalanan dalam 45min gak kot..

~aSHa~ said...

aku jarang makan mee bandung..

lain tak dari nojah?


tapi gambo ko itu begitu menyentap urat nafsu makan aku

Echa said...

asha.. cuba la rasa wei..sedap tu.. ishhhh