Sunday, June 20, 2010

TAWARAN JAWATAN KOSONG - secara online.

Kawan-kawan.. saya terlupa.. maaf yeeee.. heheheh

Kepada sesiapa yang berminat untuk bekerja di tempat yang sama dengan saya.. 

Dan masih mencari kerja... boleh ke laman sesawang di bawah ini..


Ini betul betul tau... bukan cobaan ni.. memang permohonan jawatan online.. 

Cubalah apply.. mana tau ada rezeki kita nak makan t.hari sama sama nanti.. hehehe.. 

Jawatan Kontrak/ Sementara / Tetap

Sila Apply sebelum 20 JUN 2010 ini..

15 comments:

umilia said...

laki aku ade mohon..klu dpt jgn plak ko mkn tghari ngn dia.hehehehe..

..nOj.. said...

aku nk mintak gak la. aku nk mkn tengahari ngan ko

Echa said...

umilia.. laki ko mohon ke.. hehehehe.. kelakar plak aku ngan ayat ko tu wei.. tak.. tak.. ko jangan risau.. aku tak ajak.. takut dia je ajak aku nanti. hahahahaha.. gurau je wei..

Echa said...

noj.. hehehehe.. tetiba je ko neh... tapi kafe sini tak sedap cam kafe sana wei.. takut ko lapar je nanti.hehehhee

pak long said...

salam...
kalau pak long nak mintak boleh ker...???

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

salam
tq for sharing the info

Echa said...

pak long.. try la mintak.. bole je apply.. hehehe

Echa said...

crazybeautiful88..
ok.. takpe.. sharing is caring..heheh

NenekPenne said...

aku ingat tu trend terkini laaa....oooh should go and buy lah before outdated

Echa said...

nenek penne.. ala.. ni komen kat mana ni.. hehehehe.. tapi rasanya memang kena cepat pegi carik sandal sebelah lain sebelah lain ni.. sblom ketinggalan.. hahahaha

hBz said...

eei..kalau dapat boleh jumpe tak?

Echa said...

hbz.. hehehehee.. nak jumpa blanje bole ar.. hehehehe..

chugie said...

salam.. wah ade keje kosong ye..

baiknye hati kamu sbb sudi paprkan iklan tu..

en_me said...

ghitewww.. uhuhu

jane said...

nnt nak join gaksssss

wekekekekeke


walaopon...