Wednesday, June 2, 2010

Teka Di mana Aqeef...

Kat mana?? kat mana?? kat mana??? 


Tapi takde adiah la.. hehehehe.. saje je.. kat mana rasa rasanya ni??

8 comments:

ayang said...

bandar hilir kott..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

kat muar kut

..nOj.. said...

aku pun rase kt muar. sbb cite muar mcm tak abes je lagi. lawo sandal aqeef. tak penah lagi aku jumpe kaler kunin gituh

qistinamy said...

kat tanjung agas kot..muara..hehehe..

Echa said...

ayang.. ko ni asek bandar hilir.. ishh.. citer bandar hilir dah bis wei..

Echa said...

izan.. kat muar.. ye ke??

Echa said...

noj.. tak bis lagi ke.. ko ni kan.. tau je citer aku tak bis ke.. dah bis ke kan.. hehehehe.. wei.. sandal kuning tu adalah sandal murah je... seploh hengget je.. crocs tiruan.hehehehe..

Echa said...

qistinamy.. hehehehe.. sebaikla aku tak bukak tuk teka dan menang.. banyak aku kena bagi adiah ni.. hehehhehehehhee...