Tuesday, June 22, 2010

Sinetron Benci Bilang Cinta



owhhhh... memang aku minat sangat la citer ni.. besssssss.. 
biarlah dia tiru citer korea ke.. citer industan ke.. 
tapi cite ni memang bes walaupun takde subtitle melayu...

disebabkan citer ni petang... selasa sampai jumaat... 
aku memang tak sempat nak tengok.. 
tapi aku mesti tengok hari Sabtu... cam diari AF marathon tu laaaa...

5pm sampai 9pm ko.... direct jeeeee.. cam tengok dvd.. 
Lagi bagus kan??? dari tengok separuh separuh camtu.. heheheeh

Biarlah tak paham kengkadang apa yg dia cakap tu.. tapi aku tetap nonton!. hehehe

15 comments:

masni said...

betul la..sy suke tgk cite nie.mcm nak cari cd mulanyer...sllunye sy tgk wktu mlm..rupa2nye sy baru tahu ari sabtu ade dr ptg hgga mlm..suke..hehehe.lebih drpd dvd..hehe

shakirah samsudin said...

kak, dekat remote astro tu boleh keluarkan subtitle. :D

umilia said...

ramai tul suke tgk cite ni ek..best sgt ke..disebabkan aku org jawa aku mmg phm sgt klu indon ckp..so tak perlu subtitle..tp kdg2 tu ade gak tak phm..hehehehe.

..nOj.. said...

aku kalo takde subtitle mmg haram la nk paham. ko mesti paham sesket kan sbb bos ko penah indon

Echa said...

masni.. lepas ni kena stenby depan tb tau.. hari sabtu.. dari kul 5pm.. hehehehhehe

Echa said...

shakirah.. malu tul ar.. hahahahahhaa... ishhhh.. tak tau dik ooii.. ingatkan dvd je boleh kuarkan.. pasni akak cuba yeee..tq untuk info itu...

Echa said...

umi.. ko kena tengok dulu ar.. aku sblom ni pun tak minat sangat wei.. tapi citer ni aku minat plak.. hehehehe

Echa said...

noj.. aku skang tengah praktis cakap indon je wei.. meh kita mulakan kat yM..hehehehhe

~aSHa~ said...

bukak kamus tak time tgk cite tu?

mastura said...

saya suka juga...
tapi, baru start tertengok last week, episod 15 kot..

::Mamalyna:: said...

tak penah tengok citer nie...lagu benci bilang cinta tue, aku tauler...heheh

Echa said...

asha... tengok kamus indo-melayu.. hehehehee

Echa said...

mastura... bes kan??? kena tengok setiap episod.. kalau tertinggal .. tunggu je hari sabtu..hehehehhe

Echa said...

mamalyna..ha.. tu memang lagu tema dia la wei...

semerap said...

Mana nak cari DVD dia ? ade ssaper tau x?