Friday, June 4, 2010

Perhatian : Laporan Dari Jusco





Waaaa.. duta JJ kembali.. :p


Sesuai la JJ ni cari tarikh.. ishhhh.. 
Ha.. jom tabur zakat... 


Cuma kalau tunggu Jcard Day lagi ok.. sbb boleh redeem voucher lebih sikit... 
Sbb kalau Jcard Fiesta ni.. pembelian RM100 dapat RM5 Voucher
Kalau Jcard Day.. pembelian RM100 dapat RM10 Voucher kan.. 
So, cam rugi sket kat voucher tu la.. :p


Tapi macam nak pegi jeeee.. ala.. salunya memang pegii.. hehehheh.. 
Sbb nya adalah.. saya hanya membeli baju Aqeef masa Jcard Fiesta atau Jcard Day sahaja... 
Masa tu la nak rebut beli baju raya.. sbb beli time sale ok sket la kan.. jimat sket...
Cuma tak tahan kadang kadang kena rebut.. gasak gasak tu la.. hehehe


Kalau nak tau lagi... sal sale JJ ni.. bole klik sini.. 


Laporan tidak berbayar dari saya untuk semua.. :p

1 comment:

Nana said...

heheh ko duta jj ke?bukan tok ti hahhaa
aku baru je balik meyoping kt jj wangsa maju ni hehe skang ni g soping jj kena g jumaat minggu pertama dapat murah skit