Tuesday, June 29, 2010

Selamat Hari Lahir Emak...

Selamat Hari Lahir Emak yang ke 58 tahun....

Pada 28 Jun 2010... tapi kami sambul awal sket... Sambut hari jumaat malam... 

Kek ni kami adik beradik kongsi beli...
Sedap gile lahaiiiiiiiiiii... ishhh... konfirm memang sedap okkkkk... 




Setoberi dia manisssss jeee.... ishhh... makan ngan cekelat dia tu... 
sedap yarabbii.. :p


mahap laaa.. rumah bukan bersepah sket... tapi memang sepah banyak...
yelah.. esoknya kan nak ada kenduri...
kukuh kan alasan tu..hehehehe

Aqeef memang tak sbar sangat dah.... 
yelah.. nak tunggu amik gambo bagai.. lambat sangat...

uiiii..nampak tak kesedapan tu..?? ehehehe

Hadiah dari kami untuk mak... 
3 lai tudung... (selai lagi mak dah sarung..).. :)



Ucapan dari kami : 
Semoga mak dipanjangkan umur.. dan dimurahkan rezeki... 
kami semua sayangkan mak...

oh yeee.. adik lelaki aku ntah mana gambonya... hehehehe

6 comments:

Ena said...

Selamat Hari Lahir Buat Mak Echa yeh!.. Moga sentiasa diberi kesihatan yg baik..

syok nya dapat raikan hari lahir mak.. ena nie dapat wish jekkk.. uhuhu..

..nOj.. said...

hepi besday mak eca. bestnye kek cekelat. nk gak mkn kek. bile tah ni

*Miss Geli^ said...

happy besday mak echa..moga murah rejeki dipanjangkan umur...

geram tol aku tengok kek cekelat tu

Echa said...

ena thanks... takpe ena.. jangan sesedih... doa pun boleh juga dari sambutan kan??

Echa said...

noj.. kalau sata ko mintak kat jidah.. apa kata kek ko mintak ngan nora lak.. hehehehhe.. tetiba je

Echa said...

ms geli.. thanks... kek tu sius sedap gileee ahhh.. ishhh..