Friday, June 4, 2010

Cantik.....



cuba tengok betul betul... 

tadi pagi hujan... so langit memang mendung... 

tapi ada satu tempat langit tu kuarkan cahaya.. 

agaknya ni perkara biasa jadi lepas hujan.. sbb matahari nak keluar.. 

tapi cantik.. sbb cuma kawasan tu aje yang disiram cahaya... c

cerah kat kawasan tu je.. lain seme gelap.. 

cantikkan?? subhanallah.. 

*ehem... saya dah ada watermark tu.. kawan saya yang buat.. 
kawan awak tak buatkan ke??? 
hehehe.. ada  macam iklan seng heng tak?? :p

8 comments:

pak long said...

salam....
memang ada kelainan dalam sinar cahaya tu....tu tanda kebesaran ILAHI....

Drama Mama said...

subhanallah! memang cantik kan. ewahhh ada watermark dah...nak mintak kawan awak buatkan jugak boleh? hehehe

http://twinkywinykstars.blogspot.com

..nOj.. said...

kt mane agaknye tempat yg cerah tu wei. mesti ade something

oi, aku rase ko wat sendiri watermark tu. tp ko xnk nanti org suh ko buat kan. tu pasal ko ckp 'kawan'. benci!

Echa said...

pak long.. lain kan.. memang satu hala je cahaya tu..

Echa said...

drama mama.. itu kena tanya kawan saya. tapi dia baik hati.. nanti saya tanya dia yeee.. hehehehhe

Echa said...

noj.. ko nak datang selidik ke apa???

itu taktik ko.. aku tak guna dah.. hahahahaahah

*Miss Geli^ said...

ala..aku nak jugak...
nak jugak watermak tu..

Echa said...

ko nak jugak ke?? ko suh la kawan ko buatkan... hehehehhe