Friday, June 4, 2010

Lagi Entry Makan.. Dan Lagi...

Masih lagi entry makan makan.. 
Sementara blom bulan puasa ni.. kena tengok makanan banyak banyak.. 
Sok takde la terliur sangat.. hehehe

ABC Tak Berapa Nak Special..

Bihun Garing..

Sedap kan bihun garing ni?? ishhhhh... 
Kalau aku.. makan cecepat sementara bihun tu tak lembik.. 
Nanti loya.. hehehehe.. 
Kalau makan time garing tu.. sedap weiihhh.. ishhh.. 

Lupa.. aku makan kat Jusco aritu.. 
dapur JJ stiap hari berasap kan..:p

14 comments:

Asma said...

Bihun garing??? 1st time dgr cam best je..mkn kt JJ mana????

eynda said...

Terliur tengok ABC tu :-)

Echa said...

Asma.. kat jj melaka.. hehehehe..

Echa said...

eynda.. makan time panas panas bes la kan.. sejuk je masuk tekak.. hehehe

..nOj.. said...

eh? ade ujud ek bihun garing tu. best ke weh? cam senang je nk buat. nk test la (3 taun akan dtg)

atty's said...

adoi..elok perut kenyang terus jadik lapo balik ..

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

tak pernah makan bihun garing.. cam best jer.. apasal kat kl ni tak de?

Echa said...

noj.. ada la wei.. ishh.. ko bole buat?? kalau ko bole buat.. aku datang makan kat umah ko je nanti.. jimat sket.. heheehhe

Echa said...

atty.. tengahari ni bole ar makan bihun garing ni..hehehehe

Echa said...

kak mimi.. memang bes.. tak tau la kalau nama dia lain kot kat sana.. saya panggil bihun garing je.. heheheheheheh..

{ e'mie } said...

ko ni echa..buat auk terliur ajer kat abc tuh..tapi aku kena kontrol makan..takut berat badan naik mendadak..takut jugak gula tinggi..aduhai..derita nyer lah...

~aSHa~ said...

menyelerakan..

tapi ko kan tgh pantang...eca jaga tut tut skit..ais tu...ehehehe

ce tgl blog aku...ada perkataan tut tut

suamihanyisterizuki said...

sedapp nye abc...

TiKa LEh said...

macam sedap je bihun garing ni..xpnh mkn pun..hoho