Monday, March 1, 2010

Saya Sudah PUlang

Setelah 4 hari bercuti.. saya dah pulang yeeee...


Pulang dengan berita separa gembira.. hehehehhe... 


Alhamdulillah...


Banyak jugak citer ni... 


Nanti nanti ye.. saya pun nak jugak dapat cemerlang cam kengkawan kita tu.. heheeh..

15 comments:

::Mamalyna:: said...

pulang ke pangkal jalan ler yer...nak kata ke paris, tak p pun kan...hehehhe

iz-AnN عبداللطيف said...

saper kawan ko yang hapdet penuh cemerlang ni???

** Perfect Love ** said...

apa souvenior dr paris??? ngeeee ;-p

cepat story.. apa yg best sgt tuhhh

Echa said...

mamalyna.. g paris... tapi dalam mimpi je... hehehehhehe...

Echa said...

izan.. aku nak dapat cemerlang cam jidah ngan nora gak.. ehehehhehehe...

Echa said...

perfect love.. nanti lah..kena citer satu satu... hehehehe... souvenir ke... poskad menara tu je.. tu pun beli kat kedai buku.. hehehehhe.. :)

zh-ena said...

cepat2 update blog

Ena said...

bestnyer.. ada ole2 tak.. ehehhehe..

Echa said...

zh-ena... hehehehe.. nanti apdet..

Echa said...

ena.. ada.. ole ole dari kg je.. tak jadi g paris.. hehehehe...

umilia said...

Wah..sronok cuti ye..tak ksahla cuti kemane asal namenye cuti msti sonok kan..hehehehe..

Echa said...

lia... hehehehe.. tau takpe.. janji cuti.. dapat tido.. hahaha

~aSHa~ said...

cemerlang? erkkk tlg la...

aku tak pernah merasa buffered mcm akak sorang tu yg senyap2 ada buffered..ahahaa...

~aSHa~ said...

owh lupa..semoga dpt APC sama2..alalalala

/me perasan dpt ni wei..serius mmg tul2 aku perasan ni....tapi tak kecewa kalo tak dpt...sbb jenis perasan...

Echa said...

asha.. ada buffered tak semestinya cemerlang.. hehehehe.. nuff baru dapat surat rayuan aku aritu.. dia kesian.. tu yg dia letak gak.. hahahahah...

aku aminkan.. moga ko dapat APC tahun ni.. aku nye turn lambat lagi.. aku kan baru lagi kat sini.. heheeh..